14 Haziran 2016 Salı

Homofobiyi insanlar kendileri yaratır

Eşcinsel arkadaşlara hep derim kıllarınızla falan barışın, görüntünüzle, bedeninizle, farklılığınzla... "Ne diyo bu?" derler bana... İnsanın huzurlu olması ve sorunsuz yaşaması için gerçekten iç barışın sağlanması şart. Düşünseniz ya kendinizi sevmediğinizi... Doğal yapınızdan memnun kalmayıp onu değiştirmeye çalıştığınızı... Sevilmek bu mudur..? Çoğunluğa benzeyerek... Ama bu kendinden vazgeçmek değil midir? Mesela bir güzellik anlayışı var içinde yaşadığımız dünyada ve zaman diliminde... Altın Oran dedikleri iey mesela bir insanın kusursuz güzel sayılabilmesi için... E uymuyor benim çene yapımdan tutun da bacak boyuma kadar... E Altın Oran'ın en doğru güzellik olduğunun referansı ne..? Altın Oran'a sahip olanlar daha farklı mı soluyor veya daha farklı sindirim veya boşaltım işlemi gerçekleştiriyor..? Sistemin bize dayattığı anlayıştan vazgeçersek, inanın kendimizi iyi hisseder ve hayatı daha güzel yaşarız. Yaa... koşullanmayalım bize dayatılanlara, öğretilenlere... Bir hayat varsa yaşanılası, biz de yaşayabiliyorsak, güzelizdir demektir. Ben mesela profilden burnumun fotoğrafını çeke çeke kemerli kocaman burnuma aşık oldum! Herkesin istediği gibi olunca daha güzel yaşamayacağız hayatı inanın. Ben mesela kendim olmaktan ödün verince mutsuz olurum; çünkü kendimi yenilmiş olarak hissederim. Yapay şeyleri bertaraf etmek için biraz çaba sarf edelim diyorum. Çünkü o zaman iyi hissedeceğiz kendimizi ve etrafımıza da huzur ve barış için pozitif enerji saçacağız... Bakınız... Amerika'da gay barda 50 kişiyi öldüren caninin eşcinsel olduğu söyleniyor. Her ortamda yok mu böyle kimliğiyle barışamayan ve de homofobik davrana eşcinseller? Anneler falan, siz siz olun heteroseksist gururunuz için çocuklarınızı değiştirmeye çalışarak birer zararlı yaratmayın. Unutmayın ki, yaşanılan olumsuzluklarda uzaktan da olsa, dolaylı da olsa sizin doğa dışı düşüncelerinizin de etkisi var... İnsanları size öğretilen doğa dışı şeyler yüzünden hayata küstürmeyin ve de zararlı hale getirmeyin. Herkes hayatını yapısına uygun yaşasın ve mutlu olsunlar ki, etrafını da mutlu etsinler. Bunu anlayabilmek bu kadar zor mu? Zor sanırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder