13 Haziran 2016 Pazartesi

Ben namaz kılmayan bir hayvanım!

Bu ne coşkudur...
Birisi kalkmış devletin televizyonunda "namaz kılmayan hayvandır" demiş...
Açık ve net konuşayım...
Namaz kılmayı çocukluğumda bıraktım mantığıma ters geldiği için. Evet daha ilkokul çağımda böyle bir mantık kurdum ne yazık ki!!!
Zaten konuşan bir havan türüyüm...
Namaz kılmayan bir hayvanım..!
E ne olacak şimdi..?
Üzerime alınıp namaz mı kılmam gerekiyor?
Tepki göstersem ne olacak ki doğa bilimlerine uzak insanlara..?
Ailem bayram namazına gönderirdi çocukken, ben namaz süresi boyunca dışarılarda dolaşır eve gelirdim.
Zorlayınca falan olacağını mı zannediyorlar?
Ben namaz kılana niye namaz kılıyorsun demiyorum ama birileri bana devlet televizyonundan hakaret ediyor...
Nasıl bir mantıktır bu?!
Ortaokulda din öğretmeni Cuma namazına gitmeyenleri döverdi, o günlere mi gidiyoruz acaba?

Haber aşağıdaki gibi...

TRT canlı yayınında söyledi: Namaz kılmayan hayvandır

TRT'de, Ramazan ayı dolayısıyla ekrana gelen 'Ramazan Sevinci' adlı programa katılan Prof. Dr. Mustafa Aşkar, çok tartışılacak bir açıklamada bulundu.

TRT’de Ramazan ayı dolayısıyla iftar öncesi yayınlanan ‘Ramazan Sevinci’ isimli programa katılan Prof. Dr. Mustafa Aşkar, ‘namazı hayvanlar kılmaz, namaz kılmayan hayvandır’ diyerek çok tartışılacak bir açıklamada bulundu.

Ayette yer aldığını belirterek bu sözleri söyleyen Aşkar, insan dışında bir varlığın alnının secdeye gelmediğini, insanın ‘namaz ergonomik’ yaratıldığını ve bu yüzden secde ettiğini ifade etti.

Aşkar son olarak konuyla ilgili, “Ben düz söyleyeyim, ayette de bunu söylüyor, ağır gelmesin, yani namazı hayvanlar kılmaz, namaz kılmayan hayvandır” dedi. Aşkar’ın bu sözleri sosyal medyada büyük tepki çekti.

Hürriyet Haber
12 Haziran 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder