2 Haziran 2016 Perşembe

Hayatta her istediğinin olmasının tek koşulu


Sen hayata sevgiyle yaklaşırsan, hayat da sana sevgiyle yaklaşıyor... Hatta ne istersen, oluyor o zaman..! Bugün markette alışverişte hesap 10 lira 5 kuruş çıktı. Keşke 10 lira olsaydı dedim. Laf olsun diye canım; 5 kuruşun derdinde olduğumdan değil. Alışveriş poşetlerini bisikletimin saplarına bağlarken yerde ışıl ışıl parlayan 5 kuruş gördüm... Daha fazla lafa gerek var mı? Bu, hayatta buna benzer karşılaştığım son örnek... Böyle küçük mucizelerden sonra hep daha büyük şey isteseydim derler ya... Aslında büyük şey istemeyeceksin, ihtiyacın olanı isteyeceksin. Daha büyüğü gerçekleşse ne olacak sanki... Bütün dünyalar senin olsa ne olacak..? Önemli olan mutluluk, sağlık, sevgi, aşk, güzellik, huzur, barış vesaire değil mi? Kısaca evrene pozitif enerji gönderelim ki pozitif bir dünyada yaşayalım... Ama güzel şeyleri istemekten hiç vazgeçmeyelim... Mutlaka oluyor, eninde sonunda oluyor; hem de katlanarak... Ben K edebiyat dergisinin 1. sayısına ancak istedikten 1 yıl sonra kavuşabildim ama kavuştum; hem de bir yığın! Ama kalbimizi temiz tutalım... Tek koşul bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder