4 Haziran 2016 Cumartesi

Türkiye'de LGBTİ'ler için "bambaşka" bir çalışma!


Eşcinsellerin sevdiği ve marş haline gelmiş şarkılardan oluşan “GZone Rainbow Anthems-Gökkuşağı Marşları” isimli bir albüm yayınlandı. Bu albümden İrem Derici'nin söylediği "Bambaşka Biri" şarkısına klip çekilmiş. Klipte Deniz Akkaya da yer alıyor. Deniz Akkaya resmen büyüledi beni. Gerçekten bu kadın mankenlerin efsanesi artık. İrem Derici'yi bu zamana kadar hep kulak ardı etmiştim... Şarkıya çok güzel dokunmuş. Şarkının düzenlemesine de çok bayıldım. Bizim şarkılarda davullar genelde cılız kalır ve Avrupa soundunu pek yakalayamayız ama bu şarkıda resmen gümbür gümbür. Şarkıya dj olarak katkı sağlayan Yasin Keleşe'e de bravo. Klipte yer alan iki erkek model Cenay Türksever ve Ali Gözüşirin LGBTİ'lerin varlığına dikkat çeken çalışmaya en anlam katan iki isim olmuş. Kostüm seçimleri gene LGBTİ ruhuna çok uygun olmuş ve bu konuda Sinem Ertekin ve Kerem Can Dum ile çalışılmış. Onlara da kocaman bir bravo. Balonlar klibin mesajını çok güzel tamamlamış ve de tanımlamış. Jülide Güngör klibi çok güzel yönetmiş. Türkiye'nin ilk evli eşcinsel çifti Emrullah ve Ekin de dahil olmuş klibe. Daha ne olsun..! Haziran ruhuna yakışır bir iş çıkarılmış. Bu anlamda, yani LGBTİ konusunda farkındalık yaratma anlamında bana göre bu ülkede ilk ve de en güzel, hatta devrim niteliğinde bir yapıt. Umarım müzik kanalları falan yapılan işin güzelliğinin ve de öneminin farkına varırlar da es geçmezler. Bir eşcinsel olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum...

KLİP...


Klipten görüntüler...











Çalışma ile ilgili diğer görseller...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder