23 Nisan 2016 Cumartesi

Prince'den şarkı yağmuru...

Ben Prince'in en güzel şarkılarını belirlemiştim, daha doğrusu en çok sevdiklerimi... Power FM'in listesiyle hemene hemen örtüştü diyebilirim...Prince severlere gelsin...


"Purple Rain", "When Doves Cry", "Kiss", "U Got The Look", "Pop Life", "Get Off", "Cream", "Money Don't Matter Tonight", "The Most Beautiful Girl in the World", "Sign O'the Times", "Let's Go Crazy", "I Would Die For You", "Resberry Beret", "A Love Bizarre", "Scandalous!", "Alphabet St." "Diamond and the Pearls", "Thieves in the Temple", "I Hate You", "My Name is Prince", "Sexy MF", "Glam Slam", "I Wish You Heaven", "New Power Generation", "I Wanna Be Your Lover", "Little Red Corvette", "Push", "1999", "I Feel For You", "Controversy", "Uptown", "Head", "Why You Wanna Treat Me So Bad", "La, La, La Means I Love You"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder