30 Nisan 2016 Cumartesi

Kimliğine sahip eş-cinsel!

Eşcinsellik adı üstünde eş-cinsellik ama bunu meşrulaştrmadığımız sürece özgürce gerçekleştiremeyeceğiz ki kendimizi. Dünyada cinsellik konusunda benim kadar özgür ve dolu dolu yaşayan kaç eşcinsel vardır, hatta heteroseksüel bilmiyorum ama derdim hiçbir zaman eş-cinselliğimi yaşayıp yaşamamak olmadı; eşcinselliği nasıl anormal bakış açısından kurtarabilirim oldu. Çünkü benim bireysel anlamda kendimi gerçekleştirmemi hiçbir şey engelleyemez. Çünkü kolay mı öyle sen kimsin, nesin, nasıl yaşıyorsun demek bana? O anda gözüm kararır..! İşte derdim insanların kendilerine, kimliklerine sahip çıkmaları. Hayat insanların kendi kendileriyle-kimlikleriyle barışmasıyla huzura kavuşacaktır. Çünkü kendisiyle barışan bir insan kendine inanır ve haklı davasının mücadelesini verir... İşte eşcinseller heteroseksist bir dünyada inanmadıkları kimliklerini sadece cinsel anlamda gerçekleştirmeye çalışıyorlar, sonra bir de pişman bile oluyorlar. Sana kendinin bile inanmadığı kimliği öyle kolaycacık verirler mi beybe? Velhasıl eşcinselliğe bakış açısının sebebi eşcinsellerin kendileridir. Adam kendi cinsiyle gizli gizli eşcinsel ilişki yaşıyor ama bunun adına eşcinsellik diyemiyor. Açık açık kendi cinsiyle cinsellik yaşayanlar da heteroseksist toplumsal cinisyete uygun bir eş-cinsellik yaşıyor. Eşcinselliğiyle eşcinseller de barışık değil anlayacağınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder