1 Nisan 2016 Cuma

Hangi eşcinsel-lik ahlaksız-lık!

Bazı eşcinseller...
Ahlakçıdırlar...
Tek eşliliği savunurlar...
Ama akıllarında hep başka erkekler de vardır ve fırsat budukça da aldatırlar sevgililerini...
Ama bunlar kendilerini ahlak timsali olarak gösterirler...
Topluma eşcinselliği kabul ettirmenin de bu yoldan geçtiğini savunurlar...
Yani toplumda nasıl tek eşlilik hakimse ilişkilerde, eşcinseller de böyle olurlarsa kabul edilirler! diye düşünürler ve bunu iafade de ederler...
Toplum eşcinselleri cinsellik istatistiğine göre ötekileştirmiyor ki...
Bunu herkes biliyor ve bunu benim dile getirmemin bir manası yok...

Amaaa...!
Ben açık eşcinselim ya...
Ben cinselliğimi özgürce yaşıyorum ya...
Hatta ben ilişkilerde aidiyetsizliği, mülkiyetsizliği savunuyorum ya...
Kısaca dürüstüm ya...
Olduğum gibi görünüyorum ya...
Saman altından su yürütmüyorum ya...
Kimseyi kandırmıyorum ya...
Yaşantım konusunda çok özgüvenliyim ya...
Utanmıyorum ya eşcinselliğimden...
İyi ki de eşcinsel doğmuşum, tekrar dünyaya gelsem eşcinsel olarak gelirdim, çocuğum olsa eşcinsel olmasını isterdim diyebiliyorum ya gönül rahatlığıyla...
Açık bir eşcinsel olarak yaşanabileceğini de ispat ediyorum ya...
Herkese grurla ben eşcinselim diyebiliyorum ya...
İçselleştirilmiş hiç homofobim yok ya...
Benden ahlaksızı olamaz...
Pardon ahlaklı olmak ikiyüzlülük müdür?
O zaman herkes kendi ahlakına baksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder