22 Mart 2016 Salı

Radikal Blog'ta boşuna mı yazmış olacağız şimdi yazılarımız da silinince?


Radikal Gazetesi'nin internet sitesi de kapanıyormuş...
Benim sürekli takip ettiğim ve yazılarımın da yayınlandığı ilk gazeteydi...
Radikal Blog'ta 1774 yazım yayınladı ve 2 milyon 330 bin küsur kez tıklanmış yazılarım...
LGBTİ ile ilgili 845 yazım yayınlanmış ve bu konuda mutluyum...
Radikal internet sitesi kapanınca sanırım blog yazıları da silinecektir...
Yazılarımın umarım birilerinin işine yaramıştır mesaj olarak falan...
Ben teşekkür ediyorum Radikal'e...
Radikal demek benim için; Mine Kırıkkanat, Perihan Mağden, Türker Alkan, Hasan Bülent Kahraman, Mehmet Y. Yılmaz, İsmet Berkan... demekti... Bana çok şey kattılar fikirleriyle... Radikal bir okuldu benim için..!
Radikal İki, Radikal Cumartesi, Radikal Kitap vazgeçilmezlerimdi...
Hoşçakal Radikal...
Umarım kapanmaz...


Radikal Blog editörü de Radikal'in kapanacağını facebook'ta paylaşmış...
Acıyı şimdi hissetmeye başladım...
26 yıllık birliktelik bitiyor...
İnanın inanasım gelmiyor... 26 yıllık Radikal gibi bir platform varedilmek yerine kapatılıyor... Radikal bir özgürlük bayrağıydı benim için bir gazeteden çok. Radikal'in kapanması, Türkiye'nin içinde bulunduğu durumun çok güzel bir işareti. Benim Radikal'im olacak ve onu kapatacağım ha..! İsmi bile onu yaşatmak için yeterli bir sebep... Hürriyet gazetesi kapatılsın, Radikal güçlendirilsin daha iyi... Özgürlüklerimizin en önemlisi elimizden alınmış gibi hissediyorum şu anda... Herkes üzgün olduğunu ifade ediyor ama kimse benim kadar üzgün olamaz... Ben Radikal'i ilk çıktığı günden beri her gün sayı sayı biriktiren bir insandım.... Radikal kapatılıyor diye, bizim de kapanacak halimiz yok ya..! Radikal radikal yaşar, daha bir radikal oluruz biz de!

Radikal benim için eşcinel olarak sesimi daha geniş kitlelere duyurabildiğim bir platformdu... Eşcinsellerin özgrülüğü en öteki oldukları için, herkesin özgürlüğü demek olduğundan, Radikal'in kapanması özgürlüğün aldığı en büyük darbelerden biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder