23 Mart 2016 Çarşamba

"İşte Benim Stilim"de ahlakçılık mı yapılıyor?



"İşte Benim Stilim"de Bahar, "Jüri beni üzüyor ağlıyorum, arkadaşım Lara Su komik şeyler söylüyor gülüyorum; etkiye göre tepki veriyorum" diyor ama diğer yarışmacılar ve jüri üyelerinin bu kısa süredeki duygu değişimini havsalaları al(gılaya)mıyor. Oysa olması gereken, doğal olan bu; diğerlerininki kendilerini tutma durumu, yapay... Sunucu Ö.S. bile bu duygu değişimini kabul edemiyor. Ben de insanların doğallıktan bu kadar uzak olmalarını inanın anlayamıyorum.

Dün Lara Su saçlarını sarıya boyatmış,"Annem Edebiyat Fakültesi mezunu, o bile kaç yıl önce saçlarını pembeye boyatmış" diyor, yani çok uçuk olmayan bir çevrede ve yıllar önce bile saç boyama daha uç renklerde gerçekleştirlebiliyorsa, benim saçımı sarıya boyamamın ne sakıncası olabilir, demek istiyor ama kimse bunu ne anlıyor ne de kabul edebiliyor... Gerçekten biz hepten mi ahlakçı olduk? "Madam Jüri" diyor ki, "Saç 30-40 yaşında boyanır!" Bir de 18 yaşındaki kızlara, 18 yaşındaki yarışmacıların iyi örnek olması gerekiyormuş... Allahalla..! "Göbek görmek istemiyorum, daha fazla et görmek istemiyorum, o topuklar, o tırnaklar, o saçlar yaşına uygun değil..." vesaire... Bu arada et yemenin yani hayvanların kesilmesinin çok normal de, et göstermenin ahlaksızlık olması çok garibime gidiyor inananın. Modacı H.A. diyor ki, "Ben kız kardeşimi izinsiz dışarıya bile çıkarmıyordum". İyi, ne güzel! O zaman o kızların o yarışmada ne işleri var; evlerinde otursalarmış..!

Ahlak görüntüde değil, davranıştadır... Özgür olmak, içinden geldiği gibi davranmak ise ahlaksızlık değil, insan hakkıdır... Yalan mı söylüyorsun, iftira mı atıyorsun, dolancı mısın, birine lüzumsuzca müdahale mi ediyorsun, haksızlık mı yapıyorsun, birine zarar mı veriyorsun vesaire... Ahlaksızlık budur işte...

Bu arada yarışmanın siyah beyaz konsepti Yeşim Aydın'ın süper bir fiziği olduğunu daha net gördüm "net"te paylaştığı foğraflarından...

Hele jüri üyelerinin yarışmacıları yarışmadan göndermekle ilgili tehditleri falan inanın çok komik... Yarışmacılar olmasa sizin o programda işiniz olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder