31 Mart 2016 Perşembe

Kim homofobik, ben mi homoseksist?


Maço görünümlü birini kasdederek "şu eşcinsel olabilir" diyorum...
"Yok daha neler..." diyor-lar...
Eşcinsellerin görsel ve davranışsal ortak özelliklerini sıralıyorum...
"Eşcinselleri protipleştiriyorsun" diyorlar...
Eşcinsellerin özgürlüğü için açılmalarını ve görünür olmalarını tavsiye diyorum...
O kadar çok gerekçeleri var ki...
Sonra da kendileri homofobiye maruz kalınca sızlanıyorlar...
Sızlanmaya hakları var mı?
Eşcinsellerin kimliklerinin arkasında durmamalarını veya herkesi eşcinsel yaptığımı söylemelerini ve eşcinsellerin ortak özellikleri olduğunu söylememe tepkilerini homofobiye bağlıyorum ben...
Evet, heteroseksüellerin bile eşcinselliği doğa dışı bulmalarına en büyük dayanak, eşcinsellerin cinsel yönelimleriyle tam anlamıyla barışamamalarıdır...
Eşcinseller heteroseksist bir dünyada hiç çaba sarf etmeden özgürlük bekliyorlar ama bu çok saçma...
Hem homofobiden şikayetçiler, hem de burası Müslüman bir Türkiye diyorlar...
E ne yapacağız öyleyse...
Eşcinselliğimizi gizli yaşayınca ve ahlakçı kesilince kabul mü ediliyoruz..?
Tek seçenek var...
Eşcinselliğimizle barışacağız, açık eşcinsel olacağız, görünür olacağız, haklarımız için mücadele eeceğiz...
Toplum ve ailemiz için değil, kendimiz için yaşayacağız...
Aslında toplumu ve aileyi falan düşünen yok; gerekçeleri bahane sadece...

Not: Canım sıkıldı, laf olsun diye yazdım... Boşverin... Aynı nakarat çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder