23 Mart 2016 Çarşamba

Bir sevgilim olsun...


Bir sevgilim olsun İkizler Burcu ki, ruh eşim olsun...
Bir sevgilim olsun müziği çok sevsin benim kadar ki, ortak noktamız en büyük olsun ki, sohbetlerimiz de doyumsuz ve sonsuz olsun...
Bir sevgilim olsun dansçı olsun ki, ahenk içinde yaşayabilelim, hayatın ritmini tutabilelim, tabi dans de ederiz...
Bir sevgilim olsun sanatçı olsun ki, hayatı estetik bir biçimde sanat gibi yaşayabilelim...
Bir sevgilim olsun sınırsız özgürlükçü ki, kanatlarım hiç berelenmesin, ben de ben olarak yaşayabileyim...
Bir sevgilim olsun Polyanna gibi ki, pozitif elektrik yaysın etrafına...
Bir sevgilim olsun sporcu ki, gerektiğinde beni kollarında taşıyabilsin...
Bir sevgilim olsun en doğalından ki, içi dışı bir olsun, samimiyetini hissedebileyim, su gibi bir tarafından bir tarafını görebileyim ki, kafamı lüzumsuz şeylerle meşgul etmeyeyim...
Bir sevgilim olsun koyun gözlü ki, melul melul bakarak bakışlarıyla beni benden alsın...
Bir sevgilim olsun yaşı yaşıma denk, huyu huyuma denk ki, eşitlik anlayışıma ters düşmesin, yaşam terazimiz hep doğru tartsın...
Bir sevgilim olsun hem havalı, hem de ayakları yere basan ki hem uçalım, hem düşmeyelim...
Bir sevgilim olsun aklı başında ve mantıklı ki, aptallıklarıyla beni sinirlendirmesin...
Bir sevgilim olsun çevreci ki, cennet bahçemizde yaşayalım...
Bir sevgilim olsun boş olmasın ki, zamanımı çalmasın...
Unutmadan, en önemlisi... Bir sevgilim olsun erkek ki, eşcinsel eşcinsel yaşayalım...
Bir sevgilim olsun ayrı ayrı evlerde yaşayalım ki, aşkımız hiç tükenmesin...
Bir sevgilim olsun sarı-lacivertli ki, kan uyuşmazlığı yaşamayalım!
Bir sevgilim olsun laik ki, beni bataklığa çekmesin... Çekemez de zaten, sevgilim de olamaz zaten yobaz biri...
Bir sevgilim olsun nezaketli ki, incinmeyeyim...
Bir sevglim olsun çok okuyan ki, bana bir şeyler öğretebilsin...
Bir sevgilim olsun aktivist ki, haksızlıklara karşı mücadele etsin...
Bir sevgilim olsun açık görüşlü ve deneysel ki, saçma sapan-mantıksız fikir çatışmalarına girmeyelim, dönüşerek yeni hayat tarzlarına uyum sağlayabilelim...
Bir sevgilim olsun olgun düşünceli ki, ona hiçbir şekilde yük olmayayım...
Bir sevgilim olsun kedileri sevsin ki, mırıl mırıl hayattan keyif alabilelim...
Bir sevgilim olsun kesinlikle ahlakçı olmasın ki, özgürlük anlayışıyla ters düşmesin...
Bir sevgilim olsun mahremiyetsiz ki, ona güvenebileyim...
Bir sevgilim olsun doğaya inanmalı ki, gerçekçi olsun...
Bir sevgilim olsun kendini sevmeli ki, kompleksli olmasın...
Bir sevgilim olsun fiziksel olarak ahım-şahım olmasın ki, şımarmasın...

Çok şey mi istiyorum gerçekten...
Bunlar zaten insan olmanın getirdiği şeyler değil mi Fenerbahçeli olmak gibi bazı kişisel şeyler hariç..

Aklıma geldikçe ilave ederim daha...

Böyle bir sevgili olamaz mı dediniz... Ben varım ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder