27 Mart 2016 Pazar

Bana gıcık oluyormuş; Peh! Sevsinler!


Kimseyle gerekmediği sürece görüşmem...
Kimsenin peşinden koşmam...
Kimseyi rahatsız etmem...
Kimsenin arkasından konuşmam...
Kimsenin hakkında kötü bile düşünmem...
Üzerime gelinmediği sürece kimseye bulaşmam...
Peki BAZI insanlar niye benim aleyhimde konuşur..?
Niye benden nefret eder, niye bana gıcık olur, niye bana tahammül edemez..?
Sevmiyorsan sevme; bana ne?
Bu kadar benden rahatsız oluyorsan niye benim bulunduğum ortama geliyorsun..?
Sen gelmeden önce ben vardım or'da...
Sen gittikten sonra da varolacağım..!
Kötü söz, kötü enerji kişinin kendisine aittir, kişinin karakteridir...
Kötü söz aleyhinde konuşulan kişiye zarar vermez; birilerinin aleyhinde konuşan kişinin kendine zarar verir...
Ne oldu bana nefret kustun da..?
Kusmuğun seni kirletti sadece...
Ben ne isem oyum; ama sen kendini göstermiş oldun böylece...
Biliyor musun; ben senin hakkında nokta kadar bile kötü bir şey düşünmemiştim...
Herkese zaten olumlu ve ılımlı yaklaşırım...
İnsanlar benden negatif elektrik alıyorsa, o; kendi negatif elektriklerinin geri yansımasıdır...
Başka hiçbir şey değildir...
Bakmaya yüzün var mı şimdi..?
Biliyorum çünkü hakkımda düşündüklerini, söylediklerini...
Dedim ya...
Bana gıcık oluyorsan, beni hazmedemiyorsan; gelmezsin bulunduğum ortama olur biter; bu kadar basit...
Nefret cümlenle sana karşı olan sadece benim pozitif enerjimi değil, başkalarının da pozitif enerjisini kaybettin...
Yerin kulağı vardır...
Bakalım ne kazanacaksın nefretinle...
Ben hiçbir şey kaybetmem ama...
Çünkü ben ne isem oyum; senin gibi, sana benzeyenler gibi iki yüzlü değilim...
İhtiyacım yok nefrete, dedikoduya, yıkıcılığa, yakıcılığa...
Sana diyorum...
Sen kendini çok iyi biliyorsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder