26 Kasım 2015 Perşembe

Şiddet fotoğrafı makyaj hilesiymiş


Bir gazetecinin(Edda Sönmez) Saruhan Hünel tarafından darp edildiğine dair fotoğraflarla karşılaştık medyada. Ben de makyaj olduğunu anlamıştım. Daha sonra Saruhan Hünel de bu görüntülerin makyaj hilesi olduğunu ve şiddet uyguladığına dair iddiaların bir iftira olduğunu açıklamıştı. Şimdi de gazeteci Edda Sönmez bu fotoğrafların mizansen olduğunu itiraf etmiş ama Saruhan Hünel'in kendisini yalancı çıkarmak amacıyla uğradığı şiddet mağduriyetine delil olarak mahkemeye bu mizansen fotoğrafı sunduğunu lanse etmeye çalıştığına dair de bir açıklama yapmış. Bu fotoğrafı piyasaya veren kim? Edda Sönmez mahkemeye gerçek şiddet fotoğraflarını, piyasaya da makyaj hilesi fotoğraflarını mı verdi acaba? Kafam karıştı. Niye gerçek şiddet fotoğraflarıyla değil de mizansen fotoğraflarla şiddete uğradığını dile getirmeye çalıştı acaba Edda Sönmez? İnanın benim derdim Saruhan Hüneli aklamak falan değildi. Edda Sönmez doğru söylüyor da olabilir şiddete maruz kaldığına dair. Sadece bu fotoğrafların asla şiddet iddiasının kanıtı olamayacağını savunmak için konuyu dile getirmiştim. Çünkü bu resmen bir makyajdı ve medyada şiddet delili olarak yer alıyordu. Benim için dava kapanmıştır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder