22 Kasım 2015 Pazar

Açık bir eşcinsel olarak "Kızılay"a verecek bir damla bile kanım yok!



Twitter, eşcinsellerin kan bağışı yapamaması nedeniyle, ABD’de başlatılan kan bağışı kampanyasına katılmayacağını açıklamış.
Çok büyük duyarlılık ve neticesinde çok doğru bir karar...
Ben de kan bağışlamak isterdim, organlarımı bağışlamak isterdim ama...
Cinsel yönelimimi belirtmeyerek bunları yapabilirim de ama...
Beni ben olarak, beni eşcinsel olarak kabul etmeyenlere verecek bitim bile olamaz...
Yanlış düşünüyor olabilirim ama beni anlamayacak olanlara karşı da kendimi zorlamanın hiçbir anlamı yok.
Heteroseksüeller kendilerince haklı olabilirler önyargılarından dolayı...
Bir eşcinsele sorsanız, kanınızı eşcinselden mi almak istersiniz, yoksa heteroseksüelden mi diye...
Onun vereceği cevabın bile bir heteroseksüelin önyargılı düşüncesinden farklı olmayacaktır.
Sanki heteroseksüeller daha az riskli bir hayat yaşıyor ve oran olarak eşcinsellerden daha az AIDS'li...
Bizim Kızılay eşcinselleri sağlık açısından riskli bulduğu için almıyor ya kanımızı...
Heteroseksüeller hangi sıklıkla bulaşıcı hastalıklar testi yaptırıyorlardır acaba?
BEN DAHA BU YIL İÇERSİNDE YAPTIRDIM BULAŞICI HASTALIKLAR TESTİMİ...
Türkiye'deki resmi AIDS'li oranı da belli...
Heteroseksüellerdeki AIDS oranı eşcinsellerin 5-6 katı; Kızılay'ın resmi verilerine göre...
Bizden Twitter gibi kurumlar çıkar mı ayrımcılık konusunda duyarlı; çıkmaz.
Daha eşcinsellerimiz bile haklarını savunacak bilinçte değil ki bazı kurumları kendi cephemize çekebilelim.
Türkiye gibi ülkelerde hiçbir kurum ve kuruluş, eşcinsellerimizin beklediği gibi, kendiliğinden eşcinsel haklarına karşı duyarlı olmaz.
O yüzden ben de protestomu bireysel olarak yapıyorum ve benden açık kimliğimi göz önünde bulundurarak kan talep etmeyen hiç kimseye de verecek tek bir damla bile kanım yok.

Not: Kızılay'a ben de kan vermek istedim ama almadılar eşcinsel olduğum için.

Haaa, bu arada... Kızılay eşcinsellerin benim gibi düşünmesinden dolayı, yani eşcinsellerin kan vermemek istememesinden dolayı daha memnun bile olacaktır DEZENFEKTE(!) kalacakları için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder