10 Kasım 2015 Salı

Cristiano Ronaldo eşcinsel mi?


Bugünkü haberlerden biri, Cristiano Ronaldo'nun yalnız yaşadığına dairdi.
Ben Cristiano Ronaldo'nun hep gey olduğunu düşümüşümdür.
1. Bu herkesi gey yapma çabası değildir.
2. Herkesi gey yapsam ne çıkar? Herkes heteroseksüel olunca bir şey olmuyor ama...
Zaten Cristiano'nun gey olduğuna dair de hep hep bir dedikodu yok mu?
Görsel malzemeleri de bu söylentileri destekler nitelikte değil mi?.
Tabiki de özel hayatı kimseyi ilgilendirmez; Eşcinsellerin özel hayatı heteroseksüelleri alakadar ettiği için, eşcinsellere ayrımcılık yapıldığı için eşcinsellik üzerinde duruyorum ya zaten. Kimse karışmasa eşcinsellere, eşcinseller de heteroseksüeller kadar özgür yaşasa, nefrete hedef gösterilmeseler, tabiki de bize ne Cristiano veya başka bir kişinin cinsel yöneliminden. Eşcinselsek arkasında duralım ki kimliğimizin, üzerimize gelmesinler; bizim kendimizden kaçışımız, heteroseksist dünyanın nefretine cesaret veriyor çünkü.
Bazı erkekler niye evlenmez "HETEROSEKSİST BİR DÜNYA'da?
Çok özgürlükçülükle mi alakalı?
Özgürlüğüne çok düşkün biri olarak, evliliğe de karşı olmama rağmen, eşcinsel olmasaydım aradığım sevgiliyi bulunca ben bile evliliği deneyebilirdim; en azından bir arada yaşayabilirdim. Yani tek eşli bir yaşamım olabilir di ne kadar çapkın olsaydım bile...
C. Ronaldo'nun evlenmesi için daha erken mi? Belki...
Ben gerçekten hiç evlenmeyen erkeklerin hep eşcinsel olduğunu düşünmüşümdür. Çünkü eşcinseller bile heteroseksist dünyada heteroseksüel evliliğe mecbur bırakılırken, heteroseksüellerin evlenmemesini çapkınlığa veya ekonomik bağımsızlığa veremeyiz, diye düşünüyorum.
Aslında benim sinirimi bozan ne biliyor musunuz;
Eşcinsellerin cinsel hayatlarının mahrem kabul edilerek kurcalanılmasına karşı çıkılması...
Bu homofobidir.
Heteroseksüeller davul zurna ile meşrulaştırırlarken cinsel yönelimlerini, eşcinsellerinki niye mahrem olsun...
Niye utanalım doğamızdan?
Yoksa bana ne Cristiano Ronaldo'nun cinsel yöneliminden?
Milyonlarca eşcinsel erkek var gizli yaşayan...
Ama belli bir sosyo ekonomik güç seviyesinde olan eşcinsellerin, homofobinin yenilmesi için, diğer eşcinsellere cesaret vermesi açısından açık olması gerekmez mi?












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder