26 Ekim 2015 Pazartesi

Günümüz sinemasının bana göre bir numarası Neslihan Atagül


Televizyon tesadüfen Star kanalına takılı kalınca Neslihan Atagül'ün başrolünü oynadığı Kara Sevda dizisine denk geldim ve çok kısa bir parçasını izledim tenise gidinceye kadar. Yaprak Dökümü'nde de beğeniyordum ama sonraki projelerini çok takip edemedim ve aradan geçen sürede Neslihan Atagül resmen bir sinema starı olmuş. Çok çarpıcı, çok etkileyici... Herkesin bayıldığı Burak Özçivit bile çok vasat kalıyor böyle bir ışıltının yanında. Zaten Burak Özçivit'le yıldızım hiç barışmadı. Dönemsel bir oyuncu gibime geliyor. Zaten erkek star olarak Kadir İnanır, Tarık Akan ve Cüneyt Arkın'dan başka çıkan oldu mu? Lütfen kimse bana Kenan İmirzalıoğlu falan diyerek komik duruma düşmesin. Kıvanç Tatlıtuğ da sadece görselliğiyle işini kıvırıyor; yani her rolde sadece Kıvanç Tatlıtuğ. Erkek oyunculardan konu açılmışken, ben günümzden sadece Engin Akyürek'i jön olarak görüyorum. Diziye, Neslihan atagül'e dönersek... Neslihan Atagül sadece masum rollerin bir kadını değil; iyi projelerde her rolün altından kalkabilecek-kalkabilen bir oyunculuğu ve o oyunculuğu taşıyabilecek bir görselliği var. Genç yaşına rağmen çok ödüllü olması tesadüf olamaz zaten. Bir kere enerjisinin çok yüksek olduğunu fark ettim bu dizide. Spor yaparkenki genç ve modern havası bir başka ve çok çarpıcıydı, sonrasında kahvaltıda resmen çekici bir kadın haline gelmişti. Hele sokaktaki küçük çocukla sohbet sahnesini çok sevdim. Çok rahat bir oyuncu ayrıca; kendini hiç kasmıyor; çok doğal, inandırıcı; oynamıyor, yaşıyor gibi. En azından bana geçen, benim hissettiğim bu. Artık Fahriye Evcen, Cansu Koç ve Zeynep Farah Abdullah'ın yanına koyabileceğim bir yıldızım daha oldu. Hatta şu anda dizi-sinema dünyasının 1 numarası diyebilirim Neslihan Atagül için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder