18 Ekim 2015 Pazar

Erkek bedeninde kadın kafası!

Ben...
Erkek bedeninde kadın kafasındayım...
Yani doğada böyle bir durum da var..
Yani sadece toplumsal anlamda kadınlık ve erkeklik var, biz de hurra ona uyalım diye bir gerçek yok.
Hadi ben kafama uygun bedenimi kestirdim, biçtirdim diyelim..
Ben nasıl yaşayacağım kadınlığımı..?
Kendimi özürlü hale getirmektir bu...
Ben kadın kafamı ancak penisimle tatmin edebilirim..?
Yapay vajinayla sadece sisteme ve sistemin toplumsal cinsiyete koşulladıklarına çıkıntı yapmamış olurum...
Niye kadınlığımdan feda edeyim öyleyse?
Doğa beni böyle yaratmış...
Kadın kafasında-beyninde erkek bedeni...
Yani böyle bir cinsel durum da var...
Kabul etmeyen etmez ama ben kendi doğamdan, birileri için asla ve asla vazgeçemem...
Translar diyor ki...
Biz başkaları için değil, kendimiz için vazgeçiyoruz bedenimizden...
Başkalarıyla asla ve asla bedeninizi paylaşma ihtiyacı hissetmeseydiniz, gene de vazgeçer miydiniz orjinal bedeninizden?
Veya toplum bizleri üçüncü cins olarak onaylasaydı gene de vazgeçer miydik bedenimizden?
Bazı translar evet diyor, bazı translar da hayır diyor...
Heteroseksist toplum transları genellikle evet diyor ama daha demokratik ve LGBTİ özgürlüğü olan ülkelerdekiler bedenleriyle daha barışıklar, daha queerler...
Yani içlerinden geldiği gibi yaşayıp, bedenlerini değiştirme çabası içersinde değiller...
Bir gün herkes queer yaşayacak ama ne zaman bilmiyorum...
İnsanın kendini içinde yaşanılan koşullara göre gerçekleştirmesi söz konusu olduğu için, geçiş düşünenleri desteklemekten başka da çaremiz yok şu aşamada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder