12 Eylül 2015 Cumartesi

Star olamayan sanatçılar ses yarışmasına mı katılıyor?


Zeynep Önkaya sosyal medyadan yeni çalışmasının stüdyo kaydının tamamlandığını duyurdu...
Eski şarkılarından birini dinleyeyim dedim video sitesinden...
"O Ses Türkiye" yarışmasından performanslar çıktı karşıma...
Kusura bakmayın ama ben bu yarışmayı takip etmediğim için olanı biteni bilmiyorum...
Bu bizim bildiğimiz meşhur Zeynep Önkaya ise bu yarışmada ne işi vardı..?
Performanslarını izledim; olağanüstü...
Star olamayan şarkıcılar gündeme gelebilmek için şarkıcı yarışmalarına mı katılıyordu?
Büyük ihtimal...
Katılan yarışmacıların seslerine bakarsanız, hiç de amatör olmadıklarını anlayabilirsiniz...
Olağanüstü sesler ne yazık ki harcanıyordu bu ülkede...
Bir araştırma yapayım dedim "O Ses Türkiye" yarışmasındaki Zeynep Önakaya ile benim bildiğim sanatçı Zeynep Önkaya aynı kişi mi diye?
Evet öyleymiş...
Hatta bir sözlüğe konu bile olmuş yarışmaya katılması...
Ve herkes biliyor Zeynep Önkaya'nın sanatçı Zeynep Önkaya olduğunu ve herkes farkında olağanüstü bir ses olduğunun ve harcandığının...
Konservatuvarlı ve Arp çalıyormuş üstelik...
Zeynep Önkaya'nın "Yutamazsın "diye bir albümü var...
Bir de "Renkli Rüyalar" diye single yapmış...
"Bazıları" şarkısını çok sevmiştim zamanında...
Albümünü de dinledim bu vesileyle tekrar; aradan geçen zamana rağmen hala keyifle dinlenebiliyor... Soundu uzun vadeliymiş yani...
Zamanında CD olarak aldığım bir albüm; iyi ki de almışım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder