25 Eylül 2015 Cuma

Kadınların yatakta kendisine sarılmasına tahammül edemeyen erkek!


Yapılan bir röportajdan benim anladığım veya benim baktığım pencere...

İlişkilerinden sıkıldığı için hızlı bir "şey" hayatı var... Bunu,
"Sahip olduklarımı belirli bir süre keyifle yaşayabilirim, sonrasında aynı keyfi almayabilirim." şeklinde açıklıyor...

Kadınlar kadar erkek takipçileri de var...
"Benimle zaman geçirmek isteyen, konuşmak isteyen, beni seven insanlar erkekler de var. Facebook mesajlarıma bakıyorum, 200-250 kişi yazıyor günde, bunun 150’si erkek." Ve “Ağabey bir gün resim çekilelim mi?” Hep ağabeyle başlıyor, farklı bir diyaloga gitmiyor. Giden de var. Yüz tane yazıyorsa 90’ı “Ağabey resim çekilebilir miyiz, beni takip eder misin, paylaşır mısın?” O tarz yorumlar..."

Sosyal medya hesapları popüler...

Doğu kökenli... Erzurumlu... (İstanbul'da yaşıyor tabiki de!)

Sosyal medyada paylaştıkları, yaşadıklarının yarısıymış...
"Paylaşamıyorsun. Ben çok açık seçik bir şey paylaşmıyorum zaten fotoğraflarımda. Arkadaşlarım oluyor, kız arkadaşlarım oluyor. Bir ortam oluyor. Üstlerindeki kıyafetler biraz iddialı olabilir. Benim üstüm başım biraz klas olabilir. Mekân iyi bir mekân olabilir ama orada çok fazla böyle cinsel çağrışım yapan çok az şey var. Çok daha fazlasını yapabilirim ama yapmam. Onun için Periscope’a bekliyoruz yani. Periscope’ta çok popüler oldum ben. Dünyada 19’uncuyum şu an. "

İlgi görmek için ilgilenmiyor...
"15-16 yaşlarımdayken kız arkadaşlarıma “Şunu giyme, bunu yapma, buraya gitme” diye çok karışıyordum. Sonra baktım ki bunları yapmadığım zamanlarda daha fazla değer veriliyor bana, daha fazla üstüme düşülüyor. İnsanlar seninle daha fazla ilgileniyor. Sen insanların üstüne gitmedikçe onlar senin üzerine geliyor. Sen aramadıkça onlar seni arıyor."

Diğer insanlardan farklı olduğunu düşünüyor.

İyi yaşamaktan anladığı...
"İyi yaşamaktan anladığım takip ettiğim takımın şampiyon olması. Ailemle geçirdiğim anların kalitesi, kız arkadaşlarım olması, onların benim ne kadar hoşuma gittiği, onlarla nerelere gittiğim, ne yaptığım, düzgün dostlarımın olması. Çok büyük bir bayan sirkülasyonu varken, çok az erkek sirkülasyonu var hayatımda." Erkek sirkülasyonu..!

Ciddi olarak 3 kız arkadaşı olmuş ama gecelik ilişkilerinin sayısını hatırlamıyormuş...
"Geçen gün uçakta saymaya kalktım, sayamadım."

Kızlardan sıkılma sebebini şu şekilde açıklıyor...
"Çok kolay tüketiliyor bir anda. Hemen her şeylerini gözler önüne seriyorlar, sahip oldukları her şeyi bir anda veriyorlar."

Kulüplerde sabahlara kadar ne yapıyorsunuz sorusuna...
"Tam anlayım soruyu, neyi öğrenmek istiyorsunuz? 'Seks yapıyor musun?'u soracaksanız bileyim. Oraya doğru gidiyor çünkü soru."

Onunla yığınla görüşmek isteyen oluyormuş; haftada 200-300...

Kendini ünlü sınıfına sokmuyor ama ilgi görmek ve onu takip edenlerle fotoğraf çektirmek hoşuna gidiyor...

Hayvanlara ilgisi...
"Köpeğim vardı. Şimdi yok. Geçenlerde de havuzda bir kedi buldum. Bir hafta baktım ona, sonra bıraktım. Hayatında göremeyeceği ortamları gördü o kedi."

En çok onunanlar listesinden kitap okuyor kendine uygun olmasa da...

Çapkınlık konusunda...
"Bilmiyorum, ben sıkılmıyorum. Kabul edemeyeceğim şeyler de var. Mesela bir kıza sarılarak uyumaya tahammül edemem. En tahammül edemediğim şey budur hayatta. Duygusal bir şey hissetmiyorsun ya! Duygusal bir şey hissetmediğin bir kişi sana sarılıyorsa en sıkıldığım şey o… Bir de yapışan insan profiline tahammül edemem. Gerçekten bu beni sıkar. Bunun dışında bir şey sıkmıyor. Sarılarak uyumak kâbusum. Ve hep karşı taraftan o talep geliyor. O kadar sıkılıyorum ki, gerçekten sıkılıyorum.. Sabah oluyor. Gitmek istemeyenler oluyor. Onların gitmesi için “Anneannemler gelecek, babaannemler gelecek” demek zorunda kalıyorum. Ama o eve anneanne gelmez halbuki. O kadar belli ki ama......"

Yalnız yaşıyor...

Yaptığınız şey değişik, hep bir malzemesi var. Hafif erotik. cümlesine...
"Seviyorum ben ya, dikkat çekici şeyleri seviyorum. Evlenirken bile kimsenin dönüp bakmayacağı bir kızla evlenemem yani."

Evleneceği ve eğleneceği kızlarla ilgili olarak...
"Çok dikkat çeken biri de olabilir. Önemli olan onu nasıl ortaya koyduğu, nasıl kaliteli taşıdığı… Ben ilişkilerimde kaşar olan kızlarla, yatakta da kaşar olmayan kızlarla anlaşamıyorum. Onu bilmeyeni istemiyorum yani… Evleneceğim zaman hiç bir şey bilmesin zaten, ayrı konu. Ama bilmeyen kızla ben ne yapayım yani?"

"Yatakta işi bilmeyen kız" istemem ama evleneceğim kız da, ‘bakire’ olsun diyorsunuz? sorusuna,
"Böyle düşünüyorum. Bu büyük bir açıklama. Bu konuyla ilgili tepkisiz kalayım, bir yorum yapmayayım. "

Olgun kadınlardan hoşlanmasının nedeni...
"Yaşı daha ilerleyen insanlar daha iyi oluyor, daha rahat oluyor. 30-35 yaş arasındaki insanlar çok farklı oluyor. 18 yaşında biriyle 30-35 yaş arasında birisi arasında dünyalar kadar fark var.

30-35 yaş arasındaki kitle sana çok farklı şeyler katıyor. Hem bazı şeylerde geç kalmamış, hem de sana bazı şeylerde yeni şeyler öğretiyor. Ben birilerinin beni olgunlaştırmasını daha çok seviyorum.

Kendimden büyük kadınlar ilgimi çekiyorlar. Yapacak bir şey yok… Olma ihtimali olmayan şeyler, benim hep ilgimi daha çok çekiyor. Ben bir şeyi seviyorsam zararlıdır. Nutella’yı seviyorum zararlı, Coca Cola’yı seviyorum zararlı. Sevmediğim şeyler; işte ayran, yoğurt… Faydalı şeyleri sevmiyorum, zararlı şeyleri seviyorum."

Hayalindeki kadınlar Adrian Lima, Cansu Dere, Deniz Akkaya...
"Fashion TV’ye çıkan kızları beğenmiyorum mesela.  2000’le beraber gelen yeni bir akım var. Göğüsleri küçük, kalçaları dümdüz, suratları cansız, makyaj yapmayan, saçını sade toplamış falan… İlgimi hiç çekmiyor, hiç. Ya kadın, göğüssüz bir kadın olabilir mi? Ya da kalçasız? Olmaz yani bence, benim ilgimi çekmez..."

Silikonlu kadın konusunda...
"Ben sonuca bakarım ya… Çok fazla beni bağlamaz. Yok 10 tane ameliyat olmuş, yok beş tane ameliyat olmuş… Olmuş mu? Olmuş..."

Andropoza girmekten korkuyor, libidosunun yüksekliği rahatsız etmiyor ama...
"Şu an hiçbir şey mutsuz etmiyor beni. Şu an sigara içtiğim zaman çok irkiliyorum. Göbeğim çıkarsa çok rahatsız oluyorum, işte bir şey kötü giderse… "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder