24 Ağustos 2015 Pazartesi

Sibel Can olmasaydı kimden nefret edilecekti..?


...Belki Mutlu Kaya'ya şu anki yardım kapılarını açan Sibel Can'la adının anılmasıdır...
Mutlu Kaya Sibel Can'dan nefret ediyorum demiş...
Niye..?
Sibel Can yalan söylemiş...
Neyin yalanını söylemiş..?
Sanırım gerekli maddi desteği sağlamamış...
Tek sanatçı Sibel Can mı?
Müzik konusunda yardımcı olmaya çalıştıysa şimdi suçlu mu oldu?
Bir insan bana yardım etmiyor diye, nasıl ondan nefret edebilirim ki?
Yardım etmeyen herkesten nefret edilmeli öyleyse...
Hani bir atasözümüz vardır...
Bir insanı 40 yıl sırtında taşırsın senden iyisi olmaz ama 1 gün sırtından indirdin mi senden kötüsü olmaz...
Yani sana yardım etmeyene değil de, sana yardım edene kötü demek gibi bir şeydir bu.
Sibel Can, Mutlu Kaya'yı 40 yıl sırtında taşımadı ama en başta müzikle ilgili olarak onunla temas kurmasa idi kim kötü olacaktı?
O zaman da belki, Sibel Can gençlere arka çıkmıyor denecekti...
Denmedi mi?
Hatta Sibel Can bizim önümüzü kesiyor demişti "Gelin Kaynana" yarışmasındaki bir kız...
Mutlu Kaya'nın ailesi diyor ki...
Sibel Can yardım ediyor dedikodusu yüzünden, yapılacak diğer yardımların önü kesiliyor...
Niye kesilsin canım...
Gerçekler ortaya çıkar, yardım edecek olan gene yardım eder...
Yardım denilen şey şu aşamada Mutlu Kaya'nın iyileşmesi için yapılacak olan şeyler değil mi?
Bir de şöyle bir gerçek var...
Sibel Can gerçekten sadece onun yapabileceği bir şey var da yapmadı mı?
Sadece Sibel Can'a mı bağlı Mutlu Kaya'nın iyileşmesi...
İyilik yapana teşekkür edilmeli ama iyilik yapmayanı da kötülememeli...
Bir de iyilik sadece maddi yardım mıdır?
Belki Mutlu Kaya'ya şu anki yardım kapılarını açan Sibel Can'la adının anılmasıdır...
Yoksa kadınlar adına ne mağduriyetler yaşanıyor da kimse kılını bile kıpırdatmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder