5 Ağustos 2015 Çarşamba

Robotlarla tabii ki de sevişmek isterim


Haberi dün Hürriyet'te okumuş, haber bloğumda da paylaşmıştım, Radikal gazetesi de "Bir robotla sevişir misiniz?" diye haberi manşete taşımış. Evet, bir robotla sevişirdim. Evet, kalıpçı, kuralcı, ahlakçı insanlarla paylaşamadığım bu hayatı, bir robotla her anlamda çok güzel yaşayacağıma inanıyorum. Zaten heteroseksist toplumsal yaşam bana ters geldiği için, genellikle hayallerimde yaşıyorum, hayallerimde sevişiyorum... Çünkü doğasına uygun hayatı yaşayabilecek cesarette insan bulmak günümüz koşullarında çok zor şu dünyada. Gelecekte belki kültürler robotlarla sevişmeyi kabul etme noktasına gelir veya belki de insanlar anlayış olarak o seviyeye gelince doğasına uygun yaşamaya başlar özgür bir şekilde ve robotlarla sevişmeye ihtiyaç kalmaz; bana göre her ikisi de aynı kapıya çıkıyor. Tabii ki de heteroseksizmden arınmış bir dünyada insanlarla sevişmeyi tercih edeceğimdir ama insanların farklılıklara öcü gözüyle bakmadığı bir noktaya gelebilme konusunda da o kadar umutlu değilim. Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim.. Bir robotla sevişirim diyince, insanların aklına ultra sapıklık gelecektir... Oysa bir düşünseler insanları robotlara iten ne ve kimler..? Doğamıza uygun yaşamamıza müsade edildi de biz mi robotlara yöneldik?! Unuttum... Seks oyuncakları robotların ilkeli değil mi zaten? Çoktan beri sevişmiyor muyuz robot türleriyle..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder