5 Ağustos 2015 Çarşamba

Mantıklı alışveriş sezon(son)u


Ay sormayın, öyla avantajlı bir alışveriş yaptım ki... 5 parça kıyafete sadece 35 lira ödedim. Sadece pantolonun bile sezon fiyatı 70 liraymış, 7 liraya aldım. Tanesi sezonunda 35 lira olan gömlekleri ve tişörtü de 7'şer liraya aldım... Ben işte böyleyimdir. Sezon sonunda ihtiyacım yokken alışveriş yapar, yeri gelince de giyerim. Sanki sezon başında bir şeyin 10 katı fiyat harcayarak podyuma veya sahneye mi çıkacağım, nereye yetişeceğim..? Zaten aldıklarım neoklasik şeylerdir; hiç eskimeyen ve her zaman giyebileceğim tarzda şeyler. Bir de moda insana yakışan, insanın bedeninin taşıyabileceği şeydir. Bana uymadıktan sonra dünyanın en trend şeyi olsa neye yarar ki..? Gene uzun ve kısa kollu farklı kumaşları olan 3 siyah gömlek ve bir lacivert kot, bir de siyah bedenime göre tişört aldım... Bu renk skalası renkli giyinmediğim anlamına gelmesin... Turuncudan çimen yeşiline, çingene pembesinde papatya sarısına kadar her rengi zevkle giyiyorum; sadece bu alışverişimde beğendiğim renkteki kıyafetlerin modelleri iyi değildi. Modaya düşkünlüğüm hiç yoktur ama üzerimde bir ilmek dahi beğenmediğim bir şeyi taşımayı sevmem... Herkese mantıklı alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder