10 Ağustos 2015 Pazartesi

Funda Arar da artık bana heyecan vermiyor


"Kaldırımlar" ile ilk çıktığında,
"70'lerin Yeşim sesli kadını"nı ilk keşfedenlerdendim...
Farklıydı diğerlerinden....
O yüzden heyecan vericiydi...
Hep takip ettim...
Çünkü güzel şarkı söylüyordu...
Güzel melodiler de yakalıyordu...
Belki biraz arabeskimsiydi ama modern düzenlemelerle dinlettiriyordu kendini...
Adını Türk Pop Müziği'nin en büyükleri arasına yazdırdı bile diyebiliriz....
Ama...
İlk albümü dışında "Alagül" ve "Sevda Yanığı" zirve işleri, "Son Dans" da son takip ettiğim işiydi...
Sonrasında savsakladım Funda Arar'ı...
Çünkü heyecan vermemeye başladı...
Çünkü hep arabeskimsi Funda Arar gibi gelmeye başladı...
Bu yazıyı son single vesilesiyle yazdım...
Gene güzel şarkı yapmış ama...
Heyecan vermedi o kadar güzel görselliğe rağmen...
Çünkü gene bilindik Funda Arar'dı.
Daha ne yapsın diyebilirsiniz..?
Risk alsın deneysel işler yaparak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder