25 Ağustos 2015 Salı

Bir insanın sevme ve sevilme hakkını elinden almaya kimsenin hakkı olamaz


Alan Turing...
Nazi kodlarını kırarak binlerce insanın hayatını kurtaran, modern bilgisayar biliminin babası...
Eşcinseldi...
Yaşadığı dönemin İngiltere'sinde eşcinsellik yasadışı olduğu için,
Alan Murray ile ilşikisinin ortaya çıkmasının ardından genel ahlaksızlık suçundan yargılanmış
ve 1 yıl boyunca kimyasal hadım yöntemine maruz kalmış...
Bu da Alan Turing'in intihar etmesine sebep olmuş...
Cesedine otopsi yapılmadığı için, hala suikaste kurban gitmiş olma ihtimali yüksek görünüyor...
Turing'in zehirli elma ısırarak yaşamına son vermesi
Apple şirketine esin kaynağı olmuştur...
Apple yöneticileri her ne kadar Turing'le ilgili bir logo ya da renk tercihinde bulunmadıklarını iddia etseler de,
esin kaynağı gerçek olarak kabul ediliyor...
Apple'in başında da şu anda bir eşcinsel bulunuyor...
İşte...
41 yaşında hayata veda eden ve İngiltere'nin ailesinden özür dilediği Turing'in,
hayatının filme aktarılmasından sonra
ölmeden önce sıkı dostu yazar Nick Furbank'a yazdığı
ve Turing adına yayınlanacak bir kitapta yer alacak 3 mektup bulunmuş ve...
Turing kendisine yapılan işkenceyi mektubunda şu sözlerle dile getirmiş...
"İçinde heteroseksüel olmaya meylettiğim rüyalarım var. Ama uyanık olsam da olmasam da, bundan mutluluk duyamıyorum. Şimdi yanımda olan ve bana tedavi süresince destek olan annemle ilgili de bir rüya gördüm. Ona 'Bir erkekle yatmaya gidebilir miyim?' diye soruyordum. Karşılığında bana 'Tamam ama geçen sefer yaptığın gibi çıplak yürüyerek gitme' diye bir cevap veriyordu."
Beni yaralayansa şu sözleri oldu Turing'in...
"Korfu Adası'na gitmek, güneşin altında uzanarak Fransızca ve Yunanca konuşmak ve sevişmek istiyorum. Artık hayatımda ciddi bir  ilişki olsun istiyorum."
Adam sevişmek istiyorum diyor...
Heterosesüeller düğünle, dernekle ilişkileirni resmileştirirken,
günümüzde bile hala eşcinselliğe hastalık gözüyle bakılabiliyor...
İnsanlıktan bahsedenler insanlığın ne olduğunu öğrensinler önce...
Bir insanın doğuştan getirdiği yapısını gerçekleştirmesininnin önüne geçmenin hangi insanlıkla alakası olabilir...
Bırakın artık eşcinseller
eşcinselliğin;
hastalıksa kahrını kendi çeksin,
günahsa da hesabını Tanrı'ya kendisi versin...
Artık eşcinsellerin sevme, sevilme ve sevişme hakkına müdahale etmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder