25 Ağustos 2015 Salı

Ebru Polat'ı "Bi' Dakka" dinler misiniz?


Ebru Polat'ı yıllardır bilirim ama hiç kaale almam...
Çünkü yaptığı işler beni tatmin etmiyordu...
Kötü mü..?
Hayır...
Şarkısını söylüyor işte ama...
O kadar...
Kısaca müzik adına heyecan vermiyordu...
Son klip şarkısını izledikten sonra,
acaba ben mi bir şeyleri kaçırdım Ebru Polat adına
diye kendimden şüphe etmeye başladım.
"Bi Dakka" şarkısı mı güzel,
yoksa klibin etkisiyle müzikal anlamda hipnotize mi oluyorsun..?
Klibin klasik dışı bir anlatımı var...
Gene çıplak bir erkek unsuru var dans eden ama bugüne kadar gördüğüm en güzel kullanma biçimlerinden...
Ebru Polat da gerçekten şarkıyı bütün samimiyetiyle anlatma derdinde
ve başarılı da olmuş...
Geç de olsa merhaba diyorum Ebru Polat'a...
Unutmadan...
Şarkı da güzel gerçekten,
soundu da güzel...
Son dönemde pop adıan güzel işler yapılıyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder