25 Ağustos 2015 Salı

70'lerden(gibi) esen modern bir sound: Damla - Süper Aşık


3-5 gündür bir şarkı ve şarkıcıyı çok dinliyorum...
Damla - Süper Aşık...
Şarkı 70'lerden modern bir esinti gibi...
Damla'nın sesi Pınar Aylin'in sesini çok hatırlatıyor ama daha keskin...
Bugün de klibini izledim şarkının...
Hikaye bir binanın çatısında geçiyor...
Üç erkek ve üç kız birbirlerine hava atıyorlar...
Son yıllarda, özellikle bu yıl fit vücutlu erkek modeller ne kadar çok kullanılıyor kliplerde...
Benim için çok da iyi oluyor..!
Artık sadece kadınlar seks nesnesi değil, erkekler de...
Çok cesur sergiliyorlar bedenlerini, çookk....
Kadınlardan bile daha cesur şekilde...
Şarkıya da bayıldım, şarkıcıya da, klibe de...
Şarkının soundu ve düzenlemesi de güzel...
Hem güçlü, hem de insanın beynini şişirmiyor...
Pop kıvamında lezzetli bir sound...
Pop müzik böyle olmalı dedirten cinsten...
Başarılar Damla...
Bu arada manken olarak Demet Akalın'ın müzikteki başarısı ağızlarda sakız olmuştur ya...
Peki manken gibi şarkıcılara ne demeli..
Damla da onlardan biri...
Çok mankensi, çok fit, çok güzel...
Başarılar güzel sesli, güzel kız...
Damla ile ilgili küçük bir araştırma yapma ihtiyacı duydum...
İsviçre'de güzellik uzmanıymış ve ilk çalışmasıymış bu şarkı...
Şarkının söz ve müziği Şehrazat'a aitmiş...
Klibi de tamer Aydoğdu çekmiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder