16 Temmuz 2015 Perşembe

Kedi öldürmek...


Bu, insanlara bilgi falan verecek bir yazı değildir, okumayabilirsiniz; sadece çok kısaca hislerimin ifadesidir...
Kediler...
Kedi diyince benim için akan sular durur...
Çünkü...
Bana insandan daha değerli geliyor...
Onlarda bulduğum huzuru insan türünde bulamadım ne yazık ki...
Onlar sevgiye sevgiyle karşılık verebiliyorlar çıkarsız bir şekilde...
Onlara dokunduğum zaman kendimi çok iyi hissediyorum ama insana yaklaşmak bile bir çıkmaz benim için; ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum çünkü...
Çok doğal canlılar kediler; insanların doğalarını kaybetmelerinden dolayı belki daha yakın hissediyorum kedilere kendimi.
Kedilerim beni mesela kedi gibi görüyor da, ben de gerçekten kedi gibi hissedebiliyorum kendimi.
Kedilerimin, kedilerin ölümü, insanların ölmesi kadar acı veriyor bana, hatta daha fazla..
Özellikle şehir yaşamında çok kedi cesediyle karşılaşıyorum sokaklarda... Sırf insanların dikkatsizliği yüzünden ölüyorlar...
Kimsenin umrunda mı; hayır...
Bugün bir haber okudum...
Avustralya'da 2 milyon kedi öldürülecekmiş...
Kuş gibi bazı canlıların kediler yüzünden neslinin tükenmesi gerekçesiyle...
Acaba?
İnsanlar başka canlıların geleceğini düşünüyor mu gerçekten?
İnsanlar yüzünden kedilerin nesli tükenseydi, insan sayısında azaltmaya gidilecek miydi?
Bilmiyorum ama bir çok canlının neslinin tükenmesinin sebebi, insan türünün çevreyi sorumsuzca kullanıp çevrenin dengesini bozmasından değil mi?
İnsan türü doğanın dengesi için, bazı canlı türlerinin geleceğini düşünebilir mi gerçekten?
Öyle olsa bile bu katliamı asla ve asla kabul edemem...
Avustralya artık kara listemde...
Tıpkı fok balıklarını ekonomi için katleden Kanadalılar gibi...
Bu konuda anlaşılabileceğimi zannetmiyorum...
Çünkü insanlar insan odaklı yaşıyorlar; gerçekten doğayı düşünmüş olsalardı, bir canlı türünün geleceği için, başka bir canlı türünü katletmezlerdi.
Kedi katliamının arkasında, Avustralyalı insanın kimbilir ne kurnazlığı vardır...
Ülkemizde Leman Sam'ı falan hayvan duyarlılığından dolayı neredeyse linç edecekler; işte böyle bir dünyada yaşıyoruz..
Kediyi öldürmek...
Nasıl bir şey?
Öldürmek nasıl bir şey..?
Bir canlıyı öldürmek...
Onun hayatını elinden almak...
Yaşama hakkına son vermek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder