11 Temmuz 2015 Cumartesi

Haram seks fetvası TRT sunucusunu gülme krizine soktu


İlahiyatçı, TRT'de anlatıyor...
Regl döneminde sevişme olabilir ama ilişki haramdır.
Sadist ilişki haramdır.
Anals seks haramdır.
Oral seks ileri derecede haramdır.

Sunucu kadın gülme krizine giriyor...

"Kızım benim derdim ne biliyor musun?" diyor hoca.

Sunucu da "Hocam sizin derdiniz ne?" diyor...

Hocanın derdini ben anlatayım...
Seks, erkeklerin dünya üzeridneki en önemli tahakküm araçlarından biri.
Hiç düşündünüz mü bazı şeyleri neden hep erkekler anlatıyor diye?
Yoksa gerçekten bazılarının derdi haram veya günah olabilir mi?
İnsanlar cinselliğe kadar ne günahlar işliyorlar da görülmüyor.
Ama konu cinsellik olunca, birden herkesin ahlakçılığı depreşiyor.
Çünkü seks her anlamda prim yapıyor.
Başka ayıplara günah desen kim tınlayacak ama cinseliğin ayıp bir şey olduğu çocukluktan itibaren içselleştirildiği için, bu tür baskılar, bağnazlıklar etkili oluyor.
Ama benim gibi doğallara işelemez bu tür yobaz baskılar.
Çünkü benim, bile-isteye yaptığım ve keyif aldığım şey niye günah olsun ki?
Güzel olan bir şey günah olur mu?
Güzelliklere karşı olmak günahtır asıl.
Senin çıkarına ters düşecek ve tabular da dayanağın olacak, birilerinin de keyif alarak yaptığı şeyler günah olacak...
Artık birileri sustursun şu günah sevap üzerinden fetva verenleri.
Biz laik ve demokratik bir Cumhuriyetsek, insan haklarını gözeten yasalarla yönetilelim ve toplumu din üzeirnden koşullandırmayı, utandırmayı bir kenera bırakalım.
Sanki hocalar diyince dine uygun seks yapılacak?
İnsanlar günaha girme pahasına gene gerçekleştirecektir kendini.
Şimdi ben günah diye eşcinselliğimi yaşamayacak mıyım?
Bazı gerçekler günah gerekçesiyle gözardı edilebilir mi?
Toplum yanlış diye şartlansa bile, bazı şeyler gerçek ki yaşanıyor.
Gerçeklere de haram demek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder