27 Haziran 2015 Cumartesi

Nükhet Duru "Onur Yürüyüşü"ne katılıyor


Nükhet Duru, sosyal medyadan İstanbul'da bu Pazar yapılacak olan "Onur Yürüyüşü"ne katılacağını duyurmuş...

"Pazar günü bende yürüyeceğim; çünkü insanı, bir takım sonradan icad edilmis yapay ölçülerle değerlendiren ve ruhunu göremeyenlere karşıyım!!"
demiş...

Ne güzel demiş...

Ne güzel bir ruhtur bu, ne güzel bir insanlıktır bu, ne güzel bir duyarlılık, inceliktir...

Bilen bilir, bilmeyen de öğrensin... Nükhet Duru benim dünyadaki en çok sevdiğim sanatçıdır... Çünkü bana göre dünyanın en iyi sesi ve yorumcusudur, evrensel bir sanatçıdır, evrensel müzik yapmaktadır...

Ben onun müziğini seviyorum ama insanlığı da müziği gibi... Mükemmel...

En ötekisinin yanında yer alabiliyor ya... Bundan daha büyük insanlık olabilir mi?

Bir ülkenin en üst mercileri eşcinselliğe karşı çıkıyor ama bir sanatçı eşcinsellerin yanında yer alıyor... Bu insanlıkla beraber gerçek sanatçılığa da tekabül ediyor.

Nükhet Duru bir eşcinsel dostu zaten ama bunu yanımızda durarak dosta düşmana göstermesiyse bu dostluğun samimiyetinin ifadesi...

"Eşcinsellik doğanın şakası" dedi, "ben arkadaşlarımı eşcinsellerden seçiyorum" dedi...
Şimdi de, "İnsanı, bir takım sonradan icad edilmis yapay ölçülerle değerlendiren ve ruhunu göremeyenlere karşıyım!!" dedi...

Ya "biz"ler için söylediği şarkılar...

Nükhet Duru boşuna gay ikon değil...

Bir kere ayrımcı olmayan ve bunu gösterdiği için gerçek bir gay ikon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder