10 Mayıs 2015 Pazar

Sevgi, nefret ve şey!



Google sevgi yazdım...
Google'a nefret yazdım...
Sevgide çok güzel resimler çıktı, aşk çıktı...
Nefrette karamsar bir tablo çıktı... Renk bile yoktu içinde. Nefrete dair yazılar vardı.
İnsanlar buna rağmen niye nefret ederler?
Ben nasıl inanırım o zaman sevgi söcüklerini sözde telaffuz edenlere?
Nefret, herkesin içinde tetikte bekleyen bir şey midir?
Ben, bana kötülük yapanlara karşı bile nefret etmeyerek ve kötüleri hayatımdan çıkartma yoluyla uzaklaşarak yanlış mı yapıyorum?
Ben de mi patlamaya hazır saatli bomba olayım?
Ben de çok agresif bir insanım. Tepkimi agresif bir şekilde ortaya koyarım ama bunun içinde bile zerre kadar nefret yoktur.
İnsanlar, birileri ölünce bile kendi tarzı değilse, hemen nefret kusuyor.
Nefreti köpürtmenin ne alemi var?
Biliyorum yanlış anlaşılacağım ama...
Kötülüğe karşı olmanın yoluı nefret değildir bence.
Bir şeylere karşı çıkılsın, yanlışlar düzeltilmeye çalışılsın, hatalar telafi edilmeye çalışılsın ama nefretle değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder