22 Mayıs 2015 Cuma

Nilüfer'in Cenneti..!


Nilüfer'in yeni albümünün çıkış şarkısını ne yalan söyleyeyim beğenmemiştim. Rock albümlerinden sonra heyecanla bekliyorduk yeni şarkılardan oluşan albümünü...
Diğer şarkılarının daha iyi olmasını umut ediyordum.
İlk şarkının da farkı yoktu tanıtım şarkısından...
"Hadi Kızlar"ın ritmi ve soundu güzel... İkinci dinleyişimde çok sevdim şarkıyı... Albümü de zamanla bir bütün olarak çok seveceğimden eminim...
"Vefa"... Sanki "Son Perde" gibi olmuş... Bestecisine bakıyorum; Adnan Ergil... Bir nefes aldırdı...
"Havalandı Ruhum" kendi bestesi... Nilüfer'in zımba gibi pop tarzıyla hiç uyuşmayan bir düzenlemesi var...
"Aylar Geçti"... İkinci dinleyişimde bu şarkıyı da sevdim... Slowlar daha iyi albümde.
"Haziran Vakti"ni beğenmemiştim ilk dinlediğimde ama inanıyorum ki aşık olacağım zamanla...
"Elimden Gelen Bu" demiş 7. şarkıda... Albümde şimdiye kadar dinlediklerimin en iyisi... Bir Şehrazat şarkısı... Düzenleme de güzel olmuş (Volga Tamöz)...
"Bu Tarafa"... Bu Nazan Öncel şarkısı daha çok uymuş Nilüfer'e... Albüm ilerledikçe süperleşiyor...
"İki Eski Sevgili"... Değişik bir havası var şarkının...
"Günahkar Zaman"... İşte bu şarkıya dikkat diyorum... Bir Nilüfer klasiği olmaya aday... Gövher Hasanzade'ymiş şarkının sahibi... Nilüfer'e hareketli şarkılar da çok yakışırdı ama sanırım hareketli şarkılar kalite açısından slow şarkıların gölgesinde kalmış bu sefer... Bütün şarkılar bu güçte olsa ne bomba bir albüm olurdu... Düzenleme Mustafa Ceceli... Nakaratlar Latin tarzını iyice hissettiriyor...
"Seninim"... Dimitris Dekos bestesi... Bu şarkı en güzeli mi ne albümün... Düzenleme Febyo Taşel'e, sözler de Nilüfer'e ait.
"Bekleme" bir Adnan Ergil şarkısı...
Son şarkı "Hazan" slow şarkıların kalitesini koruyan bir düzeyde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder