22 Mayıs 2015 Cuma

Eurovision Final'e hazır


Eurovision 2. Yarı Finali'nin ilk iki şarkısını kaçırdım.... (Litvanya ve İrlanda idi ama kısa tekrarlarda sıradan olduklarını gördüm...)
3. San Marino...
Kaçırılan bir şey yoktur sanırım San Marino'ya bakarsak...
Sound güzel, melodi güzel, yorumlar da eh işte..
Ne bekliyorum o zaman...
Farklılık...
4. Karadağ...
Etnik bir şakıyla katılmışlar... Derin bir şarkı ama... Benzerlerini çok gördük... Heyecan yaratmıyor... Şarkı sonlara doğru heyecan verici olmaya başladı ama...
5. Malta...
İyi şarkı ama sanırım yüzeysel moddayım bu sıralar...
6. Norveç
Ne diyeyim ki.. İyi...
7. Portekiz...
Sound güzel...
Ama şarkıyı şarkı yapan şarkıcının şarkı söyleme karakteri... Eurovision'dan o kadar şarkı ve şarkıcı geçiyor ama aklımızda kalan pek bir şey olmuyor...
8. Çek
Klasik ama güzel...
9. İsrail
İyi... Eurovisionluk..
10. Latvia...
İlginç ama sadece ilginç...
11. Azerbaycan... Elnur...
Klipteki kadar heyecanlandırmadı beni.. Favoriler arasındaymış ama...
12. İzlanda...
Bu kadar iyi şarkıcılar nasıl böyle düz şarkılara teslim olabiliyorlar..? Şarkının finalinin "güm güm" davul sesiyle bitişi güzeldi ama...
13. İsveç...
İsveç işte... Uluslararası müziğe katkı sağlayanlar, her zaman evrensel bir sound yakalıyor... 1. Yarı Final de olmak üzere, yarışmanın en iyisi...
14. İsviçre...
Harika... ama o kadar da harika değilmiş...
15. Kıbrıs...
İyii...
16. Slovenya..
Güzeelll... Aynı meşhur Duffy gibi.... Evet bu şarkı birinci olmalı...
17. Polonya...
Sıradan gibi geldi...

En iyileri 2. yarı Final'in bana göre... Karadağ, Malta, Çek, İsrail, Azerbaycan, İsveç, Slovenya...

Finalde yarışacak Avusturya da güzel,..
Ben İngiltere'yi de sevdim swing havasıyla...
İspanya süper bile sayılabilir... Birinci olurlarsa şaşırmayın...
İtalya da ciddiye almış... O da bir sürpriz yapabilir...
Almanya da bomba...
Fransa da iyi..
Gerçekten bu yıl asil üyelerin hepsi çok iyi...
Misafir yarışmacı Avustralya da iyi...

Finale kalanlar tele votingle...

Litvanya, Polonya, Slovenya, İsveç, Norveç, Karadağ, Kıbrıs, Azerbaycan, Latvia, İsrail...

Ayrıca ben yarışmayı YouTube'dan 28 bin kusur kişiyle birlikte izledim...

Her şeye rağmen güzel ve de profesyonelce bir organizasyon Eurovision...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder