7 Mayıs 2015 Perşembe

Kadın erkeğe tecavüz edebilir mi?


Daha önce bu konuya değindim mi bilmiyorum....
Bugün bir haber vardı; iki kadın gardiyan, bir erkek mahkuma tecavüz etmiş.
Kadın erkeğe nasıl tecavüz edebilir?
Tecavüz nedir?
Bakıyoruz Wikipedia'ya...
Tecavüz, kişinin rızası dışında cinsel ilişkide bulunulmasıdır. Genelde erkek tarafından kadına ve kız-erkek çocuklara doğru yapılan bir eylemdir.
Genelde diyor...
İnsanın aklına da biyolojik cinsiyetten dolayı, erkeğin kadına tecavüz etmesi geliyor.
Çünkü...
En başta fiziksel güç olarak bile bir kadın, bir erkeğe nasıl tecavüz edebilir?
Erkek istemeyince, nasıl erekte olup da kadınla ilişkiye girebilir ki?
Erkeklerin bedeni, beyninden bağımsız mı çalışıyor?
TECAVÜZDE ZEVK ALMA DURUMU OLABİLİR Mİ?
ZEVK ALINCA, O TECAVÜZ NE DERECE TECAVÜZ SAYILIR?
ZEVK ALMAYAN BİR ERKEK, EREKTE OLABİLİR Mİ?
TOPLUMDA KADININ BİR ERKEĞİ CİNSEL ANLAMDA TESLİM ALMASINA HANGİ GÖZLE BAKILIR?
BURADA ERKEK, KADINI, "BANA TECAVÜZ ETTİ" DİYE SUÇLARKEN, FIRSATÇILIK YAPMAMAKTA MIDIR?
GERÇEKTEN, HETEROSEKSÜEL BİR ERKEĞİN, BİR KADINLA EREKTE OLUP BERABERLİK YAŞAMASI TECAVÜZ SAYILABİLİR Mİ?
Erkek, "Ben mahkumum, korktuğum için kadınların dediğini yaptım, istemediğim halde" mi demek istiyor?
Ben de biyolojik olarak erkeğim eşcinsel olmama rağmen ama...
Ben istemedikten sonra aktif olarak ne kadınla, ne de erkekle beraber olabilirim.
Yani beyin istemeyince, biyolojik erkeklik olarak cinsellikte bulunmak o kadar kolay bir şey değildir.
Erkek egemen cinsiyetçi bir toplumda, erkekliğin her türlü fırsattan istife etmeye çalışmasına, pes diyorum kısaca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder