21 Mayıs 2015 Perşembe

Heteroseksist dünyada herkes(!) gizli homofobik


Bazı kesimlerce HDP'ye bir toz konduramama durumu söz konusu; sanki HDP hiç eleştirilemeyecek bir partiymiş gibi. Eleştiremeyeceksek, ne farkı kaldı diğer partilerden, hatta diktatörlükten...

Dün şöyle bir laf etmiştim...

"Ben, oy vereceğim partinin sadece bana verdiği vaatlere bakmam; o partinin geçmişine bakarım, ideolojisine bakarım, tabanına bakarım, genel yapısına bakarım, vesairesine bakarım... Seçim arifesindeki vaatlere göre oy veren seçmen, seçimden sonra o vaatlerin altında kalmıyor mu? Bana oy ver, sana haklarını vereyim, bana biraz samimiyetsizce geliyor."

Ben bir partiye sıcak bakılırken, sadece bir noktadan değerlendirilmesine de karşıyım... Benim bir bakış açım var hayata karşı doğru veya yanlış... Yarın eşcinsel evliliği gerçekleştirme sözü veren bir partiyi bile körü körüne destekleyemem... Bir insan milyon kere güzel şeyler yapar, söyler, vaat eder ama yürekten inanmak başka bir şeydir. Ayrıca benim söylediklerim, her hangi bir paritye karşı değil ki... Vaatlerin verilip de gerçekleşmemesini söylerken, daha önce iktidar olan partileri düşünerek söylemiştim...

HDP ile ilgili de ne düşündüğümü açıkça söyleyebilirim... Evet onların da LGBTİ'ler konusunda taşları yerine oturtabileceğine çok inanmıyorum (Çünkü HDP demek sadece lideri veya liderleri demek değil ki; sadece liderlerinin bir partinin kendisi olması da daha çok riskli ayrı mesele.) ama çabalarını takdir ediyorum, destekliyorum. İyi ve güzel olan bir şeyi aklı olan herkes takdir eder, destekler... HDP ile ilgili bir şey söylendiği zaman, hurra ayağa kalkılıyor; o kadar emin isek, biraz sakin olmalıyız...

ÇÜNKÜ HDP ELEŞTİRİLEMEZ BİR PARTİ DEĞİLDİR Kİ... O DA ETTEN KEMİKTEN, VE PARTİSİYLE VE TABANIYLA % 100'E YAKINI HOMOFOBİK OLAN BİR KESİMİN UZANTISI. BİZ ONA RAĞMEN DESTEKLİYORUZ İŞTE HDP'Yİ..

Ne bileyim, CHP lideri eşcinselleri dile getirmiyor çok homofobik, HDP, LGBTİ haklarını çok dile getiriyor hiç homofobik değil diyebilir miyiz? AKP eşcinsellik karşıtı, diğer partiler ondan eşcinsellere daha iyi yaşama hakkı sunar bile diyemeyiz. Homofobinin nerede, ne zaman patlayacağı hiç belli olmaz. Heteroseksist bir dünyada gerçekten herkes iki yüzlü, gizli bir homofobik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder