21 Nisan 2015 Salı

Ben zevk verdiğim için değil, aldığım için sapığım-oğlan*ım!


Eşcinsel gündemde ne var diye Kaos GL'nin sitesini tıklıyorum...

TDK’ya göre oğlan: “Erkeklerin zevkine hizmet eden sapık erkek”

Ben, Türk Dil Kurumuna göre de mi sapığım?

Türk Dil Kurumu nasıl karar veriyor benim sevgimin sapıp sapmadığına?

TDK bilimsel veya sosyolojik araştırmalar kurumu mu, yoksa toplumun önyargısını pekiştiren yandaş sözsüz iletişim aracının kurumsallaşmış hali mi?

Oğlan, eşcinsel demek bilindiği üzere...

Ben sapık mıyım şimdi; sapıklık gibi durumlar göreceli kavramlardır; kim neye göre sapık?

Bana göre de ben doğalım, diğerleri bana ters; ne olacak şimdi? Ben de heteroseksüellere mi sapık diyeyim yeni bir TDK oluşturarak?

Bu TDK zaten, olsa olsa Heteroseksüel Türk Dil Kurumu olabilir en fazla.

Peki oğlanlar zevk veren sapıklar da, bu oğlanlardan zevk alanlar ne oluyor..?

Olsa olsa oğlanların ayarttığı zevk alan erkeklerdir!

Her halükarda heteroseksüel seksistlerin bir çıkış yolu vardır mutlaka, dünyayı gasp ettikleri için.

Başka ne söyleyebilirim ki bu konuda...

Eşcinselliğin normal olduğunu göstermek için kendimi her dilden argo şekilde tanımlayarak sahiplendiğim gibi, homofobiklerin nefretine prim vermemek için sapıklı(ğımı) da sahiplenerek, "Ben sapığım" diyebilirim.

Eskiden homo demek falan sapıkça anlaşılırdı ama ötekileştirici kelimeler normalleştikçe, ötekileştirici dil en acımsızca devreye sokuluyor, hem de cinsiyetçi dilin kurumu tarafından bile.

Birazcık saldırganlaşayım mı ayrımcılara karşı; Ben zevk verdiğim için değil, zevk aldığım için sapığım ayrıca!

Unutmadan; gizli eşcinsel olarak yaşarsan, sözde tedavi olursan, heteroseksüel evlilik yaparsan sapıklıktan kurtulursun! Çünkü oğlanların-eşcinsellerin bilimsel olarak hiçbir zararlı tarafı yoktur sapıklık sayılabilecek. Dindarlara ve ahlakçılara göre sapıktır oğlanlar... Normal sayılmak için doğanı değil, dayatılanı yaşayacaksın. TDK'nın sapıklık kategorisinden otomatik olarak kurtulursun böylece.

* Eşcinsel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder