1 Mart 2015 Pazar

Travestiler eşcinsel veya transseksüeldir


"Travestilik ya da travestizm, genellikle cinsel haz almak amacıyla, karşı cinsin kıyafetlerini giymek. Travestilerin çoğunluğu erkektir." diye tanımlanıyor...
Cinsel haz almak amacıyla?
Fetişzmle alakası?
Çoğunluğunun erkek olması?
Transseksüellikle alakasının olmadığı söyleniyor travestiliğin...
Alakası yok da niye bir erkek karşı cinsin kıyafetini giymek ister ve bundan haz duyar?
Yani içinde cinsiyetle ilgili bir durum yok mu şimdi travestiliğin? Yok ise niye karşı cinsin kıyafetini giyiyor?
Heteroseksüel de olabiliyormuş travestiler, eşcinsel de...
Heteroseksüel olanlar karşı cinsin kıyafetiyle tahrik ve tatmin olmak için mi travesti oluyorlar?
Eşcinsellerin travestiliği büyük ihtimal bastırılmış trans kadınlık....
Çünkü ben eşcinselim ve kadın kılığına girmek istemiyorum...
Ben kendimi kadın veya erkek olarak da hissediyorum veya hiçbir şey hissetmiyorum da cinsiyet olarak. Yani sevgi ve sevişme esnasında duruma ayak uyduruyorum.
Gündelik hayatta cinsiyet kimliğimin önemi hiç kalmıyor; çünkü bu konuya-cinsiyete dair bir his olmuyor içimde.
İnsanın bastırdığı bir özelliği olmayınca, bir şeyleri deneme ihtiyacı hisseder mi; travestilik gibi?
Ben hiç hissetmiyorum; çünkü kendimi içimden geldiği gibi yaşayarak gerçekleştiriyorum. Travestilik gibi ikamelere ihtiyaç kalmıyor.
Cinsiyetle alakası olmasa travestiliğin, insan, vücudunu korumaya yarayan bir bez parçasından ne medet umabilir ki?
Size bir şey söyleyeyim mi? Belki kabul edersiniz, belki etmezsiniz; her travestide eşcinsellik veya kadınlık vardır.
Adam kalkacak ve heteroseksist bir toplumda, eşcinselliğe ve kadınlığa dair bir duygusu olmadığı halde kadın kılığına girecek ha...
Peki öyle olsun... Travestiliğin cinsel yönelim veya cinsiyet kimliğiyle alakalı olmadığı durumlar da olsun..!
Bastırılan pörtler diye bir gerçek var ama. Bu cinsellikte de aynı, bastırılan kültürel kimliklerde de...
Adamın hiç kompleksi olmayacak, hiç bastırılmışlığı olmayacak ve erkek egemen bir toplumda aşağılanmayı, dışlanmayı göze alarak saçını uzatacak, küpe takacak, feminen giyinecek, travesti olacak...
Yani eşcinsel değilim, transseksüel değilim ama travesti olmaktan haz duyuyorum!
Peki travesti olunca ne hissediyorsunuz; kadın kılığında heterosesküel mi?
Yoksa karmaşık duygular içersinde mi oluyorsunuz adını koyamadağınız veya koymak istemediğni?

Neden bu yazı... Bugünlerde gazetelerde bir haber dönüyor kadın maskeli erkekler diye.... Bu erkekler heteroseksüellermiş. Onların travestilijk merakının sebebi, gerçeklerden ve gündelik hayattan kaçışmış. ACABA?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder