26 Mart 2015 Perşembe

Hoşçakal kot mont sevdam...


Bugün uğradım kot mont için mağazaya. Hani bahsetmiştim ya facebook sayfamda vücudumu saran minik bir kot mont almak istediğimden... Evet ruhumu bedenim üzerinde saran çok güzel bir montla karşılaştım ama 160 lira dediler. 160 lira... Çok pahalı değil mi? Sen kaç lira verebileceksin? diyebilirsiniz. İnanın bu konuda biraz cimriyim. Bana göre 50 lira bile çok. Bana göre bir kıyafet 20 lira olmalı, hadi bilemedin 30 lira ama daha fazlasını veremem de, verebilesem de vermek ister miyim şüpheliyim. Okuyorum da insanlar kıyafetler için kaç paralar ödüyorlar binlerle ifade ettikleri. Aslında ödeme imkanım olsa bile, o paralara kıyafet satın almazdım. Benim kedilerin, sokaktaki kedilerin kaç günlük yiyecek ihtiyacını karşılar o para-lar. Olsun, ben de giymeyiveririm. Hem hayata bakış açıma, çevreciliğime yakışmaz bu kadar müsriflik. Ben de hayallerimde giyinirim, moda sayfalarına bakarak avuturum kendimi. Hoşçakal minik kot montum, elveda sonsuza kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder