25 Mart 2015 Çarşamba

Erkeklerin BEYNİNE beton dökmeli!


Radikal'in manşetlerini gün içinde ara ara taradıkça o başlığı sürekli es geçiyordum. Nasıl olsa cinsellikle ilgili absürd bir haberdir diye düşünüyordum. Sonunda tıkladım haberi: "Bir daha cinsel ilişkiye giremeyecek". Ne olabilir ki de bir daha ilişkiye giremez bir insan? Gerçi çok sebebi olabilir de... Dayısıyla aldatmakla suçladığı karısının vajinasına Japon yapıştırıcısı sürmüş adam. Zaten daha önce de öldürmekle tehdit etmiş...

İnsan ne diyeceğini bilemiyor. Hatta insanın aklı allak bullak oluyor. Bu ne ya, diyorsun? Erkekliği sorguluyorsun. Erkeklikten nefret ediyorsun. İyi ki de erkek değilim diyorsun. Biyolojik olarak erkeğim ama beyinsel olarak bir ERKEK DEĞİLİM ALLAHTAN! Bir insana bu boyutta zarar veren birinin insan olduğuna inanmıyorum. Gerçi şöyle de bir parantez açabiliriz. Fiziksel olarak gücü elinde bulunduran, şuursuzca davranabiliyor. Ama insanlık denilen şey, o gücü kontrol edebilmeyi gerektirir. Edemiyorsan, İNSAN DEĞİLSİNDİR ZATEN, İNSAN DEĞİLSİNDİR ZATEN... HADİ BEN SENİN ANÜSÜNÜ JAPON YAPIŞTIRICISIYLA KAPATAYIM DA BİR DAHA DIŞKILAYAMA. HADİ BEN SENİN PENİSİNİ BİR KİLO JAPON YAPIŞTIRICISIYLA BETONLAŞTIRAYIM; HAA, NE DERSİN?! HOŞUNA GİDER Mİ? ERKEKLİK DENİLEN ŞEY ANCAK BUNDAN ANLAR, BAŞKA BİR ŞEYDEN, YANİ İYİ NİYETTEN ANLAMAZ!

Öfkemden nefessiz kalmışım ve paragrafı bitirince derin bir nefes almak zorunda kaldım. Bütün bu zalimlikleri sadece erkeklere bağlayamayız tabi; erkekliği besleyen herkes suçlu. Erkekliği bitirmek için hiç çaba sarf etmeyen herkes suçlu. Bu konuda kadınlar en suçlu. Yücelttikleri erkekliğin, bir gün kendi cellatları olacağını düşünemiyorlar mı? ERKEK KADINDAN ÜSTÜN DEĞİLDİR. ERKEK EŞCİNSELDEN ÜSTÜN DEĞİLDİR. ERKEK HAYVANDAN BİLE ÜSTÜN DEĞİLDİR. ERKEK BİTKİDEN BİLE ÜSTÜN DEĞİLDİR... DOĞADA HERKESİN EŞİT YAŞAMA HAKKI VARDIR. GÜCÜ YETEN YETEBİLENE AMA...

Eşitlik insan olabilmeye, insan olabilmek için gerekli olan empati gibi, vicdan gibi erdemlere bağlı. Eğer içgüdüsel yaşıyorsan, içinden geldiği gibi davranıyorsan, yani gücünü doğru kullanamıyorsan, canın isteyince seviyor canın isteyince dövüyorsan, sadece kendini ve çıkarlarını düşünüyorsan, kısaca bencilsen, insan olamamışsın demektir. Herkes kendini düşünebilir ama herkes, herkesi düşünmeyi öğrenmelidir insanlık gereği. Yoksa kendinden başkalarını düşünmeyenlere insan diyemeyiz. Sadece biyolojik olarak insan sınıfındadırlar; beyinsel olarak değil. Evet altını çizerek söylüyorum; yaşını-başını almış bir insan hala kendinden güçsüzlere şiddet uygulayabiliyorsa, insan değildir. Karşısındaki kendinden güçlü olsa uygulayabilecek mi; hayır. İnsan olmak özgüven de gerektirir. Demek ki boş ve korkularına, egosuna yeniliyor ve içgüdüselce davranıyor.

Bunun sosyolojik falan da bir açıklaması olamaz. Kimse bana sosyo ekonomik koşulları falan bahane etmesin. Aynı sosyo ekonomik koşullarda ben de yaşıyorum. Neden teslim olmuyorum veya teslim almak istemiyorum. Biraz aklınızı çalıştırın. Sosyolojide her bir davranışın karşılığı var ama insanlığı o karşılıklar mı kurtarıyor? Ben genetiğe inananlardanım daha çok ve insanoğlunun beyinsel olarak gelişememesine bağlıyorum bu zorbalıkları ama zorbalıkların genetiksel olması da çaresizlik dayanağı, zalimlerin zalimliklerinin gerekçesi olarak kullanılamaz. O zaman bu insanların geliştirilmeleri için zorunlu eğitim ve sağlık programları düzenlenmeli ve sağlıklı insanları bu tür insanlardan koruyacak önlemler alınmalı, yasal yaptırımlar oluşturulmalı. Kısaca heteroseksizme son verilmeli. Çünkü heteroseksizm erkek cinsiyetçiliği yapıyor ve yayıyor ve yasaları da kendi çıkarlarına uygun şekilde düzenliyor. Bu dünyada herkes, her şey eşit olacak şekilde bir düzenleme yapılmalı diyerek noktayı koyalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder