16 Mart 2015 Pazartesi

Din gerekçesiyle kötü bakış açısı haktır diye bir şey olabilir mi?


Dinci yazarlardan birisi gene nefret saçmış... Demiş ki;
"Türkiye toplumunda evet ate ve ateistler ile eşcinsellere kötü bakış yaygındır; ancak bu hem bir vakıadır, hem de bir haktır."
İnsan haklarını sadece kendi "ÇIKAR"larına göre yorumlayanlara için, satırı satırına cevap vererek düşüncelerini çürütmeye çalışmak bile çok anlamsız (http://haber.sol.org.tr/medya/yeni-safak-yazari-ateist-ve-escinsellere-kotu-bakmak-muslumanlarin-vazifesidir-110390). Adam kalkıyor kendi inanç sistemine göre hak-hukuktan bahsediyor. İnanç sisteminin insan haklarıyla ne kadar alakası olabilir ki..?
Nefret nasıl bir haktır?
Bu, insana insan olduğu için değer vermemek, saygı duymamaktır. EVET BU NEFRETTİR!
Bu, benim de benim gibi olmayanlara karşı olma, onlara kötü gözle bakma hakkını verir. Ben de bana uymayanları kötüleyeyim; heteroseksüelliğin aleyhinde propaganda yapayım... Ne dersiniz?
Çatışmalar, kavgalar, hatta savaşlar niye çıkıyor; herkesin kendini başkasına dayatmasından.
Gerektiğinde savaş bile normal karşılanıyor değil mi?
Gerekçe ne, diğerlerini kendine benzetememek, kendi hegemonyan altına alamamak.
Kendileri propaganlarını yapacak, kendi öğrendiklerini, bildiklerini başkalarına dayatacaklar ama başkaları kendi hayatlarını yaşayamadığı gibi, bir de karşıt olunacaklar, kötülenecekler, ötekileştirilecekler, sonra da dindarlar tarafındna bu hak olarak görülecek...
E peki ben niye inanayım böyle bir dine, beni yok sayan bir dine..?
Tabi benim gerçekliğime inanılmıyor.
Benim gerçekliğimi havsalaları almıyor!
Empati yetenekleri sıfır bu insanların.
Ancak kendi çıkarlarına uygun olanlara karşı insanflı olabiliryorlar ve bunun adına da iyilik diyorlar. Oysa çıkardan başka bir şey değil.
Dinin iyilik, güzellik, doğruluk, hak ve hukuk gibi erdemlere hizmet ettiği söylenir ama kötü amaçlı kullanılıyor işte.
Adam din adına birilerini kötüleme hakkı olduğunu söylüyor.
E ne geçiyor eline, ellerine?
Sanırım sadece YOBAZ beyinlerinin egolarını tatmin ediyorlar.
Yoksa kötülüğün nasıl bir açıklaması olabilir ki?
İnsan kötülükle nasıl mutlu olabilir ki?
Vicdanlar nerede?
İnsanlık nerede?
Tanrı'nın karşısına hangi yüzle çıkacaklar bu nefretle?!
Tanrı adına nefretsel bir iş yapma hakkını nereden buluyor bu zaatlar?
Biraz mantıklı olun, biraz insancıl olun... Kötü bir bakış açısı haktır diye bir şey olablir mi?
Ben böyle bir dine inanmaktansa atesit olmayı tercih ederim elbet.
Sürekli Lut Kavmi masalıyla lenetlenirsem, elbette ben bu dine inanmam.
Nefret edilmeyi onaylamak için mi inanacağım? Bu ne demektir; evet haklısınız, nefret edin benden!
Konuşun bakalım, daha ne kadar konuşacaksınız; insanlığı daha ne kadar sömüreceksiniz, tüketeceksiniz?
Laik devlet Müslümanların elini-dilini bağlayabilir ama kötü bakış açısını asla demiş bu kişi.
Demek laik devlet yapısı olmasa vay halimize... Elini-dilini diyor... Yani şeriat devletlerinin yaptıklarını yapacaklar laiklik olmasa..!
Müslümanlık kötü bir şey mi?
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder