17 Şubat 2015 Salı

Olay kız Berrin Keklikler


Nükhet Duru yüzünden "Benzemez Kimse Sana" yarışmasını izleyene kadar Berrin Keklikler kimdir bilmiyordum. 2013 Türkiye 2. güzeliymiş. Yarışma sırası ona gelince ağzım bir karış açık kaldı. Hadise'nin "Nerdesin Aşkım" şarkısını söyledi ama ne söylemek. Hadise gerçekten halt etmiş. Ses desen Hadise'den kat kat üstün, güzellik desen tescilli... Peki ya performansına ne demeli... 40 yıllık şovculara taş çıkartacak profesyonellikte. Zaten Huysuz Virjin ağzı açık izledi, Nükhet Duru da izlerken mest oup kendinden geçti. Kimse görmez mi bu kızı müzik şirketleri olarak? Niye değerlendirilmez veya değerlendirmeyi düşünüyorlar mı acaba? Sonraki haftalarda yarışma programını izlemedim ve tesadüfen video sitesinde Katy Perry'nin "Roar" şarkısını seslendirdiğini gördüm. Bir izleyeyim dedim; o da ne? Acaba Katy Perry canlı olarak böyle bir performans sergileyebilir mi? Bu kızın müzik eğitimi mi var acaba? Hiç teklemeden, hiç yanlış nota basmadan ve de çok ustaca şarkı söylüyor. Demek ki doğuştam gelen yetenek diye bir şey var. Sonra Ebru Gündeş'in "Çingenem" şarkısını söylemiş. Kız, alaturca, alafranga demiyor; her telden çok güzel söylüyor. Komple bir şarkıcı. Artısı fiziği ve şovu. Bana göre günümüz popçularına bin basar. Korksunlar diyorum star geçinenler. Adını daha çok duyacağımıza inanıyorum Berrin Keklikler'in her hangi bir aksilikle karşılaşmazsa. Gerçek anlamda bir star ışığı var bu kızda bence. En azından ben tek kelimeyle bayıldım, hatta öldüm, bittim. 2015'te Eurovision'a Berrin ile katılalım derim. Avrupa'da olay olur bence bu kız ve birinci olmaması için hiçbir sebep yok. Yeter ki birazcık eli-ayağı düzgün bir şarkı verilsin eline... Tek kelimeyle şarkı söylemek çok yakışıyor bu kıza. Ay şimdi utandım; bu kız şarkı söylüyormuş ve "Unutmadım" diye bir klibi bile varmış... Ama "Nerdesin Aşkım" performansı almış başını gitmiş ve YouTube'da en son tıklanma rakamı 136.796 idi. Seni çok sevdim Berrin Keklikler. Gözdemsin şu anda. Performanslarını mp3'e dönüştürüyorum ve her hafta yeni performansını bekliyorum. Senin için TV bile izleyeceğim! Berrin Keklikler Almanya'da doğmuş gurbetçi kızlarımızdan ve kırık Türkçesi nasıl da renk katıyor şarkılarına....






KLİP


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder