17 Kasım 2014 Pazartesi

Telaffuz edin, çok güzel; Gianna Nannini


Bugün bir arkadaşım, Gianna Nannini'nin videosunu gönderdi. Gianna Nannini'yi çocukluğumdan bilirim TRT aracılığıyla ama çocukluğumda kalmıştı ve beynimde onunla ilgli hiçbir şey kalmamıştı o ana kadar. Evet İtalyandı ama üzerinde durduğum bir sanatçı olmamıştı çocukluğumda da. Yalnız isminin telaffuzu hoşuma giderdi. Arkadaşın gönderdiği klibi izledim ve Ginna'yı görünce vuruldum; erkek miydi, kadın mıydı? Ses olarak da, görüntü olarak da cinsiyetsizdi. Tıpkı bendi. Sanki ruh eşim gibiydi. İsyan vardı, asilik vardı tavrında tarzında. Burucuna baktım İkizler! Burcum diye söylemiyorum ve genelleme yapmayayım ama İkizler eşcinsel oluyor, cinsiyetsizliğe inanıyor, asi oluyor, sistem karşıtı oluyor, bireysel oluyor, çok ama çok özgür oluyor, özgün oluyor, fütursuz da olabiliyor, kendince cesur oluyor, kendisiyle çok barışık oluyor... Başkaları tarafından beğenilmeyeceğim veya kabul edilmeyeceğim diye kaygısı yoktur; çünkü kendisine inanır... Gianna Nannini'yi keşfetmek demek ki bugüne kısmetmiş. Güzel yolculuklar bana...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder