24 Kasım 2014 Pazartesi

Gerçek bir eşcinsel olmak isterdim!


Cinsel kimliğimle ilgili çok kısa bir yazı daha yazmak istiyorum. Ben içimde bir kadın olmasına rağmen niye erkek bedenimden memnunum biliyor musunuz; Ben kadın bedeninde kadın doğsaydım, gene de erkek olmak isterdim. Ruhum kadın ama kadınlığı sevmiyorum. Aşk olarak, seks olarak erkeği arzuluyorum ama bir kadın olarak arzulamak istemiyorum, bir erkek olarak arzulamak istiyorum. Resmiyette(!) şu anda eşcinselim ama gerçek anlamda eşcinsel değilim büyük ihtimal. Gerçek anlamda eşcinsellik de ne demekse... Belki de eşcinsellik zaten erkek bedeninde kadınlık.  Daha önce de dediğim gibi bedeniyle barışanlar eşcinsel oluyor, barışamayanlar trans kadın!:) Ama ben gerçek anlamda eşcinsel bir erkek olmak istiyorum; hem fiziksel, hem de ruhsal. Ama samimi bir eşcinsel. Heteroseksizmin baskısıyla, içselleştirmesiyle iki yüzlü yaptığı bir eşcinsel değil. Hani bazı eşcinseller çok erkeksi görünürler (gizli eşcinsellerden bahsetmiyorum); açık eşcinseldirler ama erkek takılırlar. Ama gerçekte öyle erkeksi değillerdir aslında. Belki onlar da benim gibi erkek eşcinsel olmak isteyenlerdir. Maço erkeklikten bahsetmiyorum; içinde kadın olmayan erkeklikten bahsediyorum. Belki de böyle erkek eşcinseller vardır da, ben öyle olmadığım için ve öyle eşcinsel olmak istediğim için, öyle eşcinsel yok zannediyorumdur. Var ya da yok; işte ben öyle, cinsiyet kimliği erkek olan, biyolojisi de erkek olan ama o da öyle bildiğimiz gibi maço bir erkek değil, kadın zarifliğinde bir erkek olmak istiyorum. Off... hem feminen olmayacak, hem de zarif olacak; saçmalıyor muyum, imkansızı mı istiyorum? Kısaca şöyle özetleyeyim. Ben zarif bir erkek bedeninde kibar bir erkek olmak istiyorum ama kadınlıkla alakası olmayan. Ay bu ben değil miyim?! Sanırım ben biraz daha şekil istiyorum. Tanrı biraz cimri mi davranmış ne bu konuda bana karşı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder