8 Kasım 2014 Cumartesi

ENERJİMİ SÖMÜRMEYİN!


Ben kompleksi sevmem...
Ben negatif enerjiyi de sevmem.
O yüzden hep olumlu yaklaşırım her şeye.
Belki abartarak severim, belki gereğinden fazla yüceltirim.
Yapıcı olmanın, umudu yüksek tutmanın kime ne zararı olabilir ki?
Varsın ütopik bulsunlar beni.
Çünkü ben hayallerimi gerçekleştirerek mutlu olanlardanım.
Benim hayatım birilerinkine göre değil;
Benim hayatım bireysellik üzerine kurulu.
Bireysellik üzerinden toplumsallığa inanıyorum.
Bu da özgürlüğe tekabül ediyor ama bireyin ideolojiler dışında kendini ifade edebilmesi özgürlüğünden bahsediyorum.
Birilerinin yönlendirmesiyle, şekillendirmesiyle içselleştirilen özgürlük anlayışı özgürlük değil; kişinin kendi elleriyle kendini boğmasıdır.
Herkes hayatını yaşasın, hatta özgürlüğünü feda etsin...
Ben bunlarla da aynı ortamda oksijen teneffüs edebilirim ama benim özgürlüğüme karşıt oldukları zaman, onlara karşıtlığımı gösteririm.
Ama bana karşıtlıklarını bildiğim için, bana karşıtlıklarını göstermeseler de, onların karşıtlığını dile getirip, tasvip etmediğimi de çekinmeden söyleyebilirim açık açık.
Kendileri haricinde de bu konuyu onlardan habersiz tartışabilirim de.
Çünkü buradaki karşıtlığım, bireysel olarak bana karşıt olanlar değildir; uğraşamam onlarla, enerjimi tüketemem, zaman harcayamam... bana karşıt olan zihniyetedir karşıtlığım.
Bana diyebilirler ki; "biz sana karşıt değiliz..."
Tamam, ne güzel...
Ama ben özgürlük karşıtı düşünceye karşıyım.
Çünkü özgürlük karşıtlığı sadece bireysel bir karşıtlık değil ki; ideolojk bir karşıtlık.
Şimdi bireysel karşıtlık gösterilmiyor diye, onlar rencide olmasın diye, ben özgürlük karşıtlığına karşıtlık yapamayacak mıyım?
Kimse özgürlük karşıtı olmasın, bende özgürlük karşıtlarına karşı olmayayım.
Özgürlük karşıtlığı da, 2 ile 2'nin 5 olmayacağı kadar özgürlük değildir.
Bunu anlamıyor musunuz?
Hiç işim olmaz öyleyse sonuca varılamayacak bir tartışmayla.
Ben yanlış bildiğimi de öğrenir düzeltirim ama bilimsel olarak doğruluğu olan bir konuda da taviz vermem.
Çünkü akıl ve mantık dahilinde bir dayanağı vardır savunumun.
Çelişki barındırmaz. Şüpheye mahal yoktur. Tabusal değildir. Şeffaftır, mahremiyetsizdir.
BİLİMSELDİR!
Çürütülsün inanıp da savunduklarım, ben de dönerim yolumdan.
OKEY!
Ben sonuca varamayacağım bir konuda, insanlarla yüzleşmeyi de sevmem.
Uzak durarım.
Çünkü benim halledilecek bir derdim yoktur bu durumlarda.
Böyle durumlarda, yani sonuca hiçbir şekilde varamayacağım durumlarda, haklıysam da susarım, haklıysam da çekilirim, haklıysam da terk ederim...
Çünkü hayat kısa, değmez yıpranmaya.
Şartları iyileştiremiyorsan, kendi dünyanı yaratırsın.
Bu kadar basit.
Ama o dünyama kimse giremez işte.
Ben bu dünyada fiziksel olarak bulunurum ama kafamdaki dünyamdaki huzurumu hiç kimse için ama hiç kimse için, hiçbir şey için bozamam!
Kısaca, gerektiğinde "ne haliniz varsa görün" de diyebilirim.
NOKTA!
Ama asla vazgeçmem mücadelemden.
Başka yoldan giderim hedefime; ÖZGÜRLÜĞÜME!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder