17 Kasım 2014 Pazartesi

Deniz Seki hakkında benim de söyleyeceklerim var!


Şarkıcı Deniz Seki uyuşturucu ticareti yapmaktan tekrar demir parmaklıklar arkasında. Uyuşturucu ticareti ve Deniz Seki! Ne kadar mantıklı, ne kadar inandırıcı... Yasalardaki bir şeylere dayanılarak mı böyle  söyleniyor? Gerçekten Deniz Seki bu işin ticaretini mi yapıyor? Uyuşturucu ticareti derken, bu tanımın altını doldurmak gerekmez mi? Belki şu anki yasalara dayanarak verilen kararlar doğrudur ama...

Gerçekten bu konuyla ilgili olarak Deniz Seki'nin konumunda olanlar aynı işleme tabi tutulmuşlar mıdır? Çünkü bir çok ünlü isim anıldı bu konuyla ilgili olarak ama bu kadar büyük ceza ilk defa Deniz Seki'ye vurdu sanırım. Yoksa Deniz Seki bu işin içinde olanlara gözdağı vermek için kullanılmakta mıdır?

Deniz Seki suçsuzdur veya suçludur demiyorum. Adalet gerçekten herkes için eşit bir şekilde ve doğru mu işlemektedir? Mahkemeye yolu düşmeyenler belki adaletin çok doğru şekilde işlediğini zannedebilir... Ben kendimden biliyorum. Evet yargı kişisel davranabiliyor...

Konuyla alakalı değil ama adaletin adaletsiz olduğunu ancak kendi yaşadıklarımla örneklendirebilirim. Mesela gaspa maruz kalıyorum, hakim bana diyor ki, "Sen erkekleri yatağa atmak için iftira mı atıyorsun?" diyebiliyor. Mesela mahkemede eşcinsel olduğum için, mağdur olduğum halde herkesin eğlencesi olabiliyorum ve beni darp edenin dediği gibi, ifadem erkekleri seks için kandırıp eve götüren olarak kaydedilmek isteniyor bana sorulmadan. Veya saldırıya maruz kalıyorum, hakarete maruz kalıyorum ama saldıran ve hakaret eden konumuna düşürülüp, altından kalkamayacağım bir cezaya çarptırılıyorum. O anki yaşadıklarıma dair kamera görüntüleri olsa ve bu görüntüler aleyhimde karar veren hakime gösterilse ne karar verir acaba? "Sen eşcinselsin, her halükarda suçlusun" mu der?

Şimdi ben Deniz Seki olayında adalete niye inanayım? Deniz Seki suçlu bile olsa, ben Deniz Seki'nin suçsuz olabileceğini de düşünürüm. Bir de bu ülkede uyuşturucu kaçakçılığına kadar ne suçlar işleniyor da insanlar serbest bırakılıyor. Nefret cinayeti suçluları aramızda dolaşmıyor mu? Suçlu oldukları halde gücü olduğu için içeriye girmeyenleri hesaba katmıyorum bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder