19 Ekim 2014 Pazar

Yeni Akit gazetesinin homofobisine kızmıyorum bile artık!


Yeni Akit isimli şeriat gazetesinin homofobisine, eşcinsellere karşı nefretine kızmıyorum bile artık. Çünkü cahil insanlara kızsan ne olacak ki? Cahil dedim; çünkü eşcinselliğin ne olduğunu bilmiyorlar veya bilemeyecek kadar kapasitesizler veya insanları nefrete hedef gösterebilecek boyutta vicdansızlar, şeriatçılar. Çünkü şeriat kuralları, insan haklarıyla tamamen zıttır. Eşcinselleri lanetlerler, demokrasinin olmadığı toplumlarda da öldürürler. Ne adına; din adına. İnsan din adına cana kıyar mı? Bunu ülkemizdeki şeriat zihniyetlilere uygularsak, insan din yüzünden birinden nefret eder mi sevmek yerine? Onun öldürülmesine sebep olabilecek hedef gösterici nefret yüklü söylemlerde bulunabilir mi? Bunun adı cahillik değildir de nedir, vicdansızlık değil de nedir, şeriat değildir de nedir..? Şimdi bu insanlara ne anlatabilirsin ki? Şimdi bu insanlara kızarak neyi halledebilirsin ki? Yapılacak tek şey moral bozmamak, bütün gücünle bütün engellere rağmen varolmak, bunun için mücadele etmek ve de en önemlisi açık bir eşcinsel olarak kendini gösterebilmek...

Eşcinselliği cinsi sapıklık anlamında sapkınlık olarak tanımlıyor bu gazete. Ben eşcinselim. Benim hangi sapıklığımı görmüş çevrem, hatta bu dünya? Birisinin çoluğuna-çocuğuna mı sarkmışım, birisini rahatsız mı etmişim, cinselliğimi sosyal hayatıma mı karıştırmışım..? Heteroseksüellerden bir eksikliğim mi var ya da? Elim tutuyor, ayağım tutuyor, kafam çalışıyor, herkesin yaptığı kadarını ben de yapıyorum. Ve hiç kimse de şikayetçi değil benden, ve hiç kimse de şikayetçi değil eşcinsellerden. Bu güruh sapıklık nedir biliyor mu acaba? Eşcinsel yönelim sapıklıksa, heteroseksüellik de sapıklıktır o zaman. Eşcinsellere göre heteroseksüeller de sapıktır o zaman. Heteroseksüelliğin tek doğru yönelim olduğunun garantisi din mi? Güldürmeyin? Komik oluyorsunuz çünkü. Hayatın elle tutulur, gözle görülür, uhrevi olmayan bilimsel bir tarafı var öncelikli olarak. Hem bilimin nimetlerinden faydalanacaksınız, hem de uhreviyetle insanlar üzerinde baskı oluşturacaksınız. Yemezler! Evet resmen yemezler. Biz geri zekalı mıyız? Git senin gibi düşünenlere anlat cahilliğini. Bu eşcinsellik dün çıkmış bir şey değil ki. Eğer işe dinsel taraftan bakacak olursak, eşcinselleri de Tanrı yaratmıştır. Eşcinseller lanetliyse, bunun suçlusu eşcinseller olamaz. Tanrı  da o zaman adaletsiz heteroseksistler gibi. Bir de herkes farklı durumlarla sınanıyormuş bu dünyada güya? Niye ben eşcinsellikle sınanayım öyleyse? Eğer sınanıyorsam bile, bu bile benim Tanrı tarafından eşcinsel olarak yaratıldığımın kanıtı değil midir? Sana mı düştü Tanrı'nın işine karışmak, sana mı düştü heteroseksist insan beni yargılamak? Eğer hesap verilecek bir merci varsa, o merci asla heteroseksist cahiller olamaz. Demokratik bir ülkede olsak, böyle nefretinizi kusamazsınız. Çünkü eşcinsel karşıtlığı medeni toplumlarda nefret suçları kapsamındadır. Tabi yasalarımız bile eşcinsel suçlarını nefret suçları kapsamında değerlendirmiyorsa, şeriatçılar neler düşünmez, fırsat verilse neler yapmaz?

Sana bir şey söyleyeyim mi Yeni Akit gazetesi veya size bir şey söyleyeyim mi Yeni Akit gazetesi zihniyetliler... Ben dine inanmıyorsam, din beni dışladığı içindir. Ben de herkes kadar İslam Kültürü'nün içinde büyüdüm. Ben de herkes kadar dinin anlamını biliyorum ama gel gör ki dinin insanlığa hizmet ettirilmediğini gördüm. Şimdi sen bana kalkıp dinine dayanarak sapık dersen, ben sapıklığımı evetlemek için mi senin dinine inanacağım? Aklımı yitirmemişim daha. Psikolojim de çok sağlam. Sizin o baskılarınız, nefretiniz benim psikolojimi bozamaz. Bir de eşcinselliğin ve inançsızlığın insanları bunalıma ittiğini yazmışlar. Asıl bunalıma iten dinin çelişkili tarafı; din ile canlı doğasının birbiriyle tezat olması. İnsan, yapısına-doğasına uygun yaşamak istiyor ama din, "hayır olmaz" diyor. Çünkü heteroseksist toplum, "olmaz" diyor. Kaçışı olabilir mi insanın yapısını gerçekleştirmekten? Olamaz. Ya dışlanacak, öteki olacak kendisi gibi yaşayarak, ya da iki yüzlü olacak kendini gizli gerçekleştirerek. Demek ki insanları bunalıma sokan, intihara sürükleyen cinsel yönelim veya inançsızlık değil, heteroseksist toplum ve değerlerinin dayatması. Okey!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder