20 Ağustos 2014 Çarşamba

hayattan bir beş yıl daha alacaklı oldum

kırgınlık,
kızgınlık,
pişmanlık,
üzüntü,
frenlenen nefret,
iyimser bakmaya çalışmak,
umut,
beklenti,
şükretmek,
hayat,
yaşamak,
yaşıyor olmak,
yaşayacak olmak,
aslında kaybedilen bir şeyin olmaması,
her kaybın bile tecrübe olduğunu düşünmek,
insanlara hak ettiğinden fazla değer vermemeyi öğrenmek,
iyiliğini-güzelliğini hak edenlere saklamak,
kötülerden-cahillerden uzak durmak,
kazanılmasının anlamı olmayan bir şeyi kazanmaya çalışmanın saçmalık olduğunu yaşayarak görmek,
dünyanın benzerleriyle dolu olduğunu görmek,
adaletin sağduyulu bir şey olmadığını ve çıkara dayalı olduğunu yaşayarak tecrübelemek ve adalete inancının sıfırlanması,
gerçek adaletin insanlığa dair bir şey olduğunu görmek ve insanlığın...
biliyorum unutulacak her şey,
gene insan, yapısına uygun sevinmeye devam edecek,
gene olumsuzluklar yaşayacak,
gene yarası kapanacak,
hayat böyle bir şey,
insanın en savunduğu taraftan darbe yemek,
 hayat ve hayat boyu enayiliğe doymamak,
her şeye rağmen hayattan keyif almaya çalışmak,
çünkü saçmalıklar her zaman mevcut olacak,
bugün,
şu an,
boşver yarını,
boşver onları,
ben, ben, ben...
komedya,
uzaktan seyreyle,
evet kaybettiğim bir şey yok,
moralini kaybetmemek önemli olan,
hayatın artimetiğini ihtiyacı olan yapsın,
sen tadını çıkar,
gülümse, gülümse...
ama içten gülümse,
birileri bir şey yapmamış gibi yaşa,
çünkü daha kötüleri var,
evet kaybettiğin bir şey yok,
sen yeter ki kendini harcama,
harcamamalıyım,
harcamayacağım,
bugüne kadar kafaya takınca ne geçti elime,
hiçbir şey,
eee...
devam et o zaman yaşamaya,
devam edeceğim,
ediyorum da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder