8 Temmuz 2014 Salı

Eşcinseller kadınların seksi olup-olmadıklarını anlayabilirler mi?

Benim çok güzel arkadaşlıklarım var sosyal medya üzerinden olsa bile. Bir arkadaşım, kadın bir arkadaşım, üstelik heteroseksüel kadın bir arkadaşım karşı cinse bir şey hissetmememe rağmen, bir kadının seksi olup-olmadığını algılayıp-algılamadığımı sordu.

Bu cinsiyetle alakalı değil, tamamen kişinin sekse bakış açısıyla alakalı. Ben heteroseksüel olsaydım da seks anlayışım gene aynı olurdu; hem fiziksel olarak, hem de duygusal olarak. Yani benim seksiliğe bakış açım, cinsel yönelimimim ne olursa olsun, gene aynı olurdu.

Mesela sadece fiziksel anlamda bir cinsellikten bahsediyorsak... erkeklerde beğendiğim özellikleri kadınlarda da arardım. Yani toplumsal bakış açısından gene farklı olurdu. Yani klişe biçimde şöyle olacak, böyle olacak diye takıntılarım olmazdı. Erkeklere hissettiğim hisler ne kadar toplumsal bakış açısından soyutlanmışsa, kadınlara karşı da aynı olurdu.

Peki benim sekse bakış açım nasıl; benim de tabiki de duygularım, düşüncelerim etkiliyor sekse bakış açımı. Yani zerafet en ön planda oluyor. Dünyanın en yakışıklı erkeği de olsa, kibar değilse, zarif değilse, pozitif bakmıyorsa hayata, benim için tek gecelik bir seks ilişkisi olabilir en fazla. Gerçekten ben cinsel hayatımda da kibarlığa, zerafete çok önem veririm. Bir kişi kabaysa, ikinci defa görüşmem onunla. Oturması, kalkması, konuşması, sesinin tonu, heteroseksist yani erkek cinsiyetçisi olup olmaması, empatik olup olmaması... Bazı kişilik özellikleri çok etkileyici oluyor onu nasıl bulduğum konusunda. Şeffaf olacak, karşısındakiyle beraber en başta kendisine saygısı olacak... Ahlakçı olmayacak, şekilci olmayacak, şiddetle alakası olmayacak, nefretle, ayrımcılıkla alakası olmayacak, eşitlikçi ve özgürlükçü olacak....

Kısaca benim değer verdiğim özellikleri taşıyacak karşımdaki kişinin gözüme seksi görünebilmesi için. Ne alakası var diyebilirsiniz kişinin özelliklerinin seksi görünmesiyle diyebilirsiniz ama bana kişiliği ve özellikleri seksi gösteriyor karşımdaki kişinin. Bir de beyni güzelse, entellektüelse, bana bir şeyler katabilecek tecrübeleri varsa, bir de sanatçıysa, enstrüman falan çalıyorsa, dans ediyorsa, bohemse....

Çok şey istediğimin farkındayım. Belki de ben, özlediğim beni arıyorum seksi bulacağım kişide. Aşkı, sevgiliyi anlatmışım gibi gelebilir ama ben beraber olduğum kişide seksle aşkı çok fazla ayırmıyorum ki. Yani her seksimde aşk da vardır onu kişisel özellikleriyle de beğendiğim için. Cinsel olarak beraber olduğum kişinin kişiliğine de önem veriyorum çünkü.

Bir kadını da bu özellikleri varsa çok seksi bulabilirdim işte.

"Eşcinseller kadınlara erkek bakış açısıyla bakabilir mi?" diyorsanız... Düz erkek bakış açısıyla bakmanın zor bir tarafı yok ki;  bahanesi göz, şahanesi göğüs ve kalça!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder