5 Haziran 2014 Perşembe

Erkekleri önce test ediyorum, işime gelirse listeye ekliyorum

Ivana Sert'in erkekleri test etmesi çok dürüstçe

Ben bütün dünyayı karşıma alacak kadar özgürlüğüne düşkün, ahlaksız ilan edilecek kadar bireyselliğime değer veren, saygı duyan birisiyim. Ve...

Eğer eşcinselliğin normal karşılandığı bir seviyeye gelmiş olsaydık, ben şu anki erkek egemen kültür anlayışına göre ahlaklı olmazdım gene! Mesela dünyada şu anda tek eşlilik hakim ve genellikle erkekler seçer eşini. Ben tek eşli bir yapıya sahip olsaydım, uzun süreli beraber olacağım erkeği kendim seçerdim. Onu test eder, bana uyuyorsa öyle beraberliğimin süresini uzatırdım. Zaten hiçbir beraberliğin vade konusunda garantisi olmaz ki; yaşanır, tükenir ve biter; ilişkiyi süründürmek istersen süründürürsün, huzurlu, mutlu bir yaşam süreceksen yeni arayışlara girer, yeni deneyimler yaşarsın.

Bir erkek bana demişti ki, "Herkeste aynı penis, herkeste aynı seviş, niye herkesle beraber oluyorsun." Erkek ya, erkeklik de onun için penis demek, kendini tatmin demekti. Erkek egemen zihniyete göre kendisi için her şey tamamsa, karşısındaki için de tamamdır. Yani empati kuramaz veya kurmak istemez. Kendi aklı belden aşağı olduğu için, herkesinkini öyle sanır. Hadi herkesin aklı fikri belden aşağı olsun; peki niye sadece senin belden aşağını tercih edeyim o zaman? Niye aynı bedenle heyecansız heyecansız yaşayayım tek düşüncem sadece penis veya bedensel tatminse. Bencillikten başka bir şey değil erkekliğin penise, bedene indirgenmesi. O yüzden ben de bugünkü bir habere istinaden diyorum ki: beraber olduğum kişileri test ediyorum önce ve eğer bana uygunsa, işime gelirse listeye ekliyorum. Oldu mu?!

Heteroseksist bir dünyada erkeklerin test edilmesi şart zaten. Sadece fiziksel veya maddi yeterliliği için değil; hırlı mı hırsız mı, sapık mı cani mi,.. Erkekleri test etmek bence dürüstlüğün de göstergesidir. İnsanın kendi yapısına uygun eş seçmesi kadar doğal ne olabilir ki. Kendine güvenen erkek de bundan gocunmaz zaten. Bu test eşit olma yolunda da bir adım; heteroseksist toplumlarda seçen hep erkektir ya.

Haberin konu mankeni Ivana Sert haklı aslında ve de çok dürüstçe açık yüreklilikle konuştuğu için. Bence de her erkek testten geçirilmeli, hatta belli aralıklarla, mesela üç ayda veya altı ayda bir tekrar edilmeli bu testler. Çünkü gerçek yüzlerini saklayabilirler. Çünkü erkeklere karşı sırtını dönüp de uyumak bile ölümcül boyutta tehlikeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder