30 Mayıs 2014 Cuma

Yeni Gay İkon Ayşe Hatun Önal


Ben Ayşe Hatun Önal'ı hiç de öyle ciddiye almadım bugüne kadar. Türkiye güzellerimizden biri yanılmıyorsam. Güzelliğini de öyle çok kaale almamıştım ama hani kadının gerçek güzelliği 35-40'ından sonra ortaya çıkarmış ya, Ayşe Hatun Önal'ınki de öyle. Yani gerçekten şu anda insanın nutkunu tutacak derecede güzel. Bazılarının sempatik bir güzelliği vardır ve çirkin diyemezsin ama Ayşe Hatun Önal soğuk bir güzel. Snob, burnu yükseklerde havalı güzellerden. Yani ulaşılmaz gibi duruyor ve her geçen gün daha da starlaşıyor.

O da mankenlik yapıp da müzik yapanlardan bilindiği üzere ama onun müziğe ilgisi hep varmış bir röportajında okuduğuma göre. Sesi de fena değil hani. Yani cool güzelliğiyle örtüşen bir sesi var. İlk dönem müziğini de, elektronik dönemini de biliyorum. Bayağı sükse yapmıştı özellikle "Kırıcan mı Belimi" şarkısıyla. Daha bir emek verilen "Sustuysam" albümüyse onun müzikteki yerini sağlamlaştırsa da çok anlaşılamadı ne yazık ki. Uzun bir aradan sonra da "Çak Bir Selam" single'ıyla aramıza döndü. Pardon bu single'dan önce de sanırım sadece dijital ortamda kalan bir single çalışması olmuştu. Farkındaysanız çok net konuşmuyorum Ayşe Hatun Önal'ın yaptıklarıyla ilgili çok takipçisi olmadığım için ama son single'ı dinlenebilir nitelikte bir şarkıdan oluşuyor. Neredeyse her sanatçının her single çalışmasında olduğu gibi bu single'da da şarkının versiyonları lüzumsuz. Çünkü her zaman olduğu gibi hiçbir yaratıcılık yok.

Ayşe Hatun Önal bu single çalışmasının etkisiyle değişik yerlerde, özellikle gay eğlence mekanlarında sahne almaya başladığını magazin basınından takip ediyorum bugünlerde ve gay'lerin gerçekten yoğun bir ilgisi var Ayşe Hatun Önal'a gözlemlediğim kadarıyla. Yani bir sanatçı eşcinsel olmayıp da eşcinsellerin gay ikonu olabiliyor duruşuyla, özgüveniyle... Ayşe Hatun Önal da gerçekten hem görsel olarak, hem tarz ve tavır olarak hak ediyor gay ikonluğu. Yani biraz daha emek vererek bütün eşcinselleri peşine takabilir, hayranlığını ve desteğini kazanabilir onların. Emek derken, müzik piyasasında daha çok yer alması, daha üretken olması anlamında diyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder