3 Nisan 2014 Perşembe

Angelina Jolie melek mi şeytan mı?


Her ikisi de oyuncu olan anne ve babası o çocukken ayrıldıkları için anne ve babasına hep mesafeli olmuş.
Annesi Fransız, babası da Alman ve Slovak karışımıdır.
Babasının ilgisizliğinden dolayı Voight soyadını resmi olarak kaldırtmıştır.
Annesi de onu sevmemiş ölünceye kadar; çünkü annesinin sevgilisini elinden almış Angelina.
Brad Pitt'i de Jenifer Aniston'ın elinden aldığı söyleniyor ama Angelina bunu asla kabul etmiyor.
Çocukken okulda oğlan çocuklarını sıkıştırıp bağırta bağırta öpüyormuş.
Erkek kardeşiyle de arasında ilişki olduğu söyleniyor.
Biseksüel ayrıca. Eşcinselliğini ilk kocasına itiraf etmiş. Daha sonra da bir röportajında, "Eğer kocamla evlenmeseydim rol arkadaşım Jenny Shimizu ile evlenirdim. Onu gördüğüm ilk saniyede aşık oldum." diyor.
Silahlarla arası iyi. Yatak odasında bıçaklarla oynamayı seviyor. İlişki esnasında elinde bıçak olup karşısındakinin canını acıtmaktan hoşlanıyor. Bıçaklara ilgisi, modellik hayatında başarısız olunca gururunun kırılmasıyla başlamış: "Bıçak biriktiriyordum ve kendimi kesip acıyı hissetmek benim için bir tür ritüel olmuştu. Bu benim için bir çeşit terapiydi, çünkü kendimi yaşıyor gibi hissediyordum."
İkinci kocası Billy Bob Thornton ile evliyken birbirlerinin kanlarını boyunlarında kolyede taşıyorlardı. Kocası ayrılıklarının sebebini şöyle açıklıyordu: Ben televizyon izlerken o dünyayı kurtarmak istiyordu.
Forbes dergisi tarafından dünyanın en güçlü kadını ve en çok kazanan oyuncusu seçildi.
Siyah giyinmeyi sevmesinin sebebiyse, 14 yaşında okuldan atılınca cenaze yıkayıcısı olmaya karar vermesinden.
Lisanslı bir pilot, motosiklet tutkunu.
İyi niyet elçisi ve hayırsever ama kimsenin kendisine sarılmasını istemiyor, hoşlanmıyor bundan.
Üç öz, üç de farklı farklı ülkelerden evlat edindiği toplam altı çocuğu var .
Çocuklarını okula göndermiyor ve nerede film çevirirse yanında taşıyor. Çocuklarını çok özgür yetiştiriyor.
Oscar'lı bir oyuncu. Marilyn Monroe'den sonraki en büyük efsane.
Uluslararası başarısını "Lara Croft: Tomb Raider" filmiyle yakalamıştır.
"Büyük İskender" filminin başarısızlığınıysa, Büyük İskender'in biseksüelliğine bağlamıştır.
Clint Eastwood onun için "Bence onun yüzü gezegendeki en güzel yüz. Bu yüzden insanlar bazen onun yeteneğini göremiyorlar." demiştir
Ailesinde; annesi ve teyzesinde kanser olduğu için, memelerinden sonra yumurtalıklarını da aldırmaya karar vermişti en son.
En sevdiği yiyecek de böcekmiş.
Kendisi gibi üç öz çocuğu da İkizler Burcu.
Dövmeye çok düşkün olan Angelina'nın kasıklarında "Beni besleyen şey, beni yok edecek" yazan bir dövmesi de var.

Kaynak: Gazeteler ve Wikipedia.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder